
ARA A PORTADA
Una dona en estat molt greu després de ser atropellada mentre anava en patinet
La dona es troba ingressada a l'Hospital Parc Taulí

- Un dimecres marcat per encara més pluja
Publicat el 09 d’octubre de 2018 a les 19:11
Actualitzat el 10 d’octubre de 2018 a les 15:05
L'accident va produïr-se a les 16:24 de la tarda. Una dona de 39 anys, empleada d'un supermercat proper, va resultar ferida molt greu en xocar amb un camió de gran tonatge. Segons ha pogut confirmar el Diari de Sabadell, la dona es dirigia en patinet elèctric, per la vorera i a gran velocitat cap al pas de vianants de la cruïlla entre la carretera de Prats de Lluçanès amb el carrer d'Antoni Forrellad, a la Creu Alta. Testimonis de l'accident han indicat al D.S. que el camió circulava a una velocitat adequada i amb el semàfor en verd, i que "probablement la dona no va poder frenar a temps el patinet".
La Policia Municipal ha indicat que les causes exactes de l'accident encara no s'han pogut esclarir. "S’està realitzant el corresponent atestat de trànsit", han indicat fonts del cos. "La investigació està encara en marxa i no podem confirmar ni negar que l'accident s'hagi donat en aquestes circumstàncies". Al succés hi van intervenir dues ambulàncies i tres dotacions de policia local i mossos d'esquadra.
[caption id="attachment_76696" align="aligncenter" width="800"]
Imatge aèria de la cruïlla entre la Carretera de Prats de Lluçanès i el Carrer Antoni Forrellad / ÓSCAR ESPINOSA[/caption]

Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Segona nit de protestes i aldarulls a la Creu de Barberà
-
Sabadell La inversió que es va fer en bioaires a les bressol no és suficient per "rebaixar temperatures en onades de calor"
-
Sabadell Els personatges de la Joventut de la Faràndula han perdut objectes pel Centre: trobar-los té recompensa
-
Sabadell La nova Oficina d’Entitats, prevista per a principi de 2026
-
Sabadell El Jovent Republicà del Vallès Occidental renova la Permanent Regional amb dos sabadellencs
-
Sabadell Sabadell tanca un mes de rècord: 2,5 °C per sobre de la mitjana històrica de juny a la ciutat