ARA A PORTADA
-
-
Publicades les notes de tall 2025 per a la universitat: quines són les més altes? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Núria Aymerich, nova responsable del Comissionat Especial per a la Competitivitat Industrial i de la Pime Redacció
-
Reunions i "interès", però "sense diners" per posar llum al refugi del Pau Vila Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El bloc ocupat Guillem Agulló, a l'espera de judici: "No sabem on anirem després" Aleix Pujadas Carreras
ExpoNadó aterra a Fira Sabadell

- Cel ennuvolat tot el dia
Publicat el 10 de novembre de 2018 a les 16:44
Actualitzat el 10 de novembre de 2018 a les 19:42
ExpoNadó ha aterrat aquest cap de setmana a la Fira Sabadell. Des d’avui fins demà a la tarda, les famílies que estiguin esperant el naixement d’una criatura i aquelles que tinguin ja un menut a casa fins els 4 anys, podran gaudir de diferents expositors, tallers i conferències. Tot i que és la quarta edició d’aquesta fira, és la primera vegada que s’ha celebrat a Sabadell. L’organització calcula que entre 5.000 i 10.000 persones passaran pel recinte durant aquests dos dies.
“La fira va començar amb la meva maternitat, està inspirada en el que la maternitat em va dir que necessitava”, explicava la Mayra Adell, organitzadora de l’esdeveniment, i afegia que les famílies “poden trobar tot el que necessiten els nadons des dels 0 als 4 anys”. L’oferta comercial està composta en un 90% d’empreses vallesanes i un 60% de Sabadell. Al llarg del cap de setmana, els assistents també podran gaudir de tallers relacionats amb la criança, la lactància o el part.
També hi hauran conferències com la de l’Armand Bastida, infermer que té un bloc sobre paternitat i criança; la Maria José Cayuela, periodista i fundadora de BlogsFamily, una plataforma amb diferents blocs amb continguts diferents sobre l’educació i la vida familiar; o l’Eva Bach, escriptora i pedagoga, especialitzada en el món de l’educació.
La Lorena i el Dani tenen una criatura de 10 mesos i han decidit passejar-se per la fira. Tots dos destacaven que l’experiència de tenir un fill havia sigut un gran canvi a la seva vida, però que havia sigut un de molt positiu. La Lorena s’ha mostrat interessada sobretot en l’apartat de les conferencies i els tallers. “Un dels aspectes que m’ha semblat més interesant, ha estat el taller sobre lactància, ja que és un aspecte que necessita més recolzament”, explicava la Lorena.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci Pere Arquillué, Jaume Madaula i Martita de Graná: tot el que sabem de la temporada cultural de tardor
-
Cultura i oci Un grup de música balcànica amb milions de seguidors aterra a Sabadell
-
Cultura i oci El cervell darrere l’èxit de Dagoll Dagom
-
Cultura i oci Mercè Martínez i Ivan Clemente, a ‘Tots els nens creixen'
-
Cultura i oci El Fresc 25 tanca amb un 88% d’ocupació, sis espectacles exhaurits i el doble d’abonaments que l’any passat
-
Cultura i oci FOTOS | La Jove Orquestra Simfònica del Vallès brilla amb el seu talent en formació