ARA A PORTADA
-
Sabadell "No hi havia temps": què diuen alumnes i docents sobre el 4,2 de Matemàtiques a la Selectivitat? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Sabadell recull material humanitari per a Veneçuela: "No hi ha material, els bombers treballen amb les ungles" Marta Ordóñez
-
Sabadell El Centre i la Creu de Barberà, barris preferits dels sabadellencs per a viure-hi Marta Ordóñez
-
Esports Pau Morilla-Giner: "Conceptualment estem preparats per a la Lliga Hypermotion, però encara no tenim les mans i els cervells necessaris" Marc Segarra Rodríguez
- Detenen un home per traficar amb drogues
Publicat el
29 de desembre de 2018 a
les 19:34
Actualitzat el
30 de desembre de 2018 a les
10:16
Les cues no paren de succeir-se a les portes de la Fira Sabadell. Des de l’any 2016, la marca esportiva Munich celebra dins d’aquest recinte el seu mercat outlet. Els assistents poden trobar rebaixes de fins a un 70% en productes com sabatilless, samarretes, dessuadores, ulleres i accessoris. El Munich Mer.cat va obrir les seves portes aquest divendres i continuarà fins demà.
L’accés no és lliure, per entrar-hi s’ha de participar en un sorteig del qual només aconsegueixen entrada entre un 20 i un 25 % de la gent que hi participa, segons explicava el Xavier Berneda, un dels propietaris de la marca. En els tres dies que dura l’outlet, l’empresa calcula que passaran entre 11.500 i 12.500 persones.
Aquest outlet és itinerant. La iniciativa va començar fa 10 anys a Capellades, va continuar a Igualada, l’estació de França i finalment es va establir a Sabadell. “Normalment estem tres anys; activem la zona per donar a conèixer la marca i donem accés a un producte molt més econòmic”, explicava Berneda, i afegia que l’any vinent amb “gairebé tota la certesa”, ja no es farà a Sabadell.
Si les cues a les portes del recinte són llargues, a l’interior de la Fira no hi cap ni una agulla. L’Olaya i l’Abraham són una parella que va aconseguir entrada per aquest any. “Ens hem comprat un parell de sabates cadascun”, explicava ella. L’Abraham ja fa anys que es compra sabatilles d’aquesta marca. “Normalment les agafo per internet, però les ofertes que fan aquí estan molt bé”, assegurava.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | El dia de l’Orgull LGTBI+ s’inicia amb una manifestació
-
Sabadell
Dol a Ca n'Oriac per la mort de Resu Fernández, una històrica del moviment veïnal
-
Sabadell
FOTOS | Ja ha arribat l'hora de la piscina descoberta
-
Sabadell
Batucades, sopars populars i concerts: la Festa Major de la Serra d’en Camaró torna amb força
-
Sabadell
Dia de l'Orgull LGTBI+ a Sabadell: horari de la manifestació i la festa
-
Sabadell Una bala irromp en un habitatge de Sabadell durant la revetlla de Sant Joan: els Mossos investiguen un possible tret a l’aire