ARA A PORTADA
-
El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros Redacció
-
Treballar al carrer durant l'onada de calor: "És empipador, i a vegades no tens ombra" Aleix Pujadas Carreras
-
El CAP Concòrdia deixa de ser CAP i ara serà CSIR: què canvia pels 12.000 sabadellencs que hi van? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Creix la mortalitat a les carreteres vallesanes en els primers sis mesos del 2025 Marc Béjar Permanyer
Torna el públic als estadis... però no a la Nova Creu Alta

- Torna el públic als estadis... però no a la Nova Creu Alta

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 12 de maig de 2021 a les 20:29
Actualitzat el 13 de maig de 2021 a les 18:01
Retorn selectiu. Així es pot qualificar la decisió del Govern espanyol d'autoritzar la presència de públic als estadis dels clubs professionals de futbol i bàsquet en les últimes jornades de les lligues Santander i SmartBank i ACB. Només ho podran fer les Comunitats que es troben actualment en fase 1 epidemiològica, segons ha confirmat el ministre de Cultura i Esports, José Manuel Uribe, després de la reunió mantinguda amb els presidents de LaLiga, Javier Tebas, i de l'ACB, Antonio Martín, i fer les consultes amb el Ministeri de Sanitat.
"Aquesta mesura té un valor simbòlic i hem de seguir uns criteris de cautela", ha subratllat el ministre. Ara mateix, només les Comunitats de València, Illes Balears, Galícia i Múrcia compleixen els paràmetres exigits. Això vol dir que pocs partits de Primera i Segona A tindran públic en les últimes jornades. De moment, els més beneficiats són el València, Vila-real, Llevant, Elx i Castelló de la Comunitat valenciana. El requisit d'accés és del 30 per cent de l'aforament amb un màxim de 5.000 persones, que hauran de seguir unes pautes molt estrictes dins de l'Estadi.
Aquest retorn no serà possible en el cas del Centre d'Esports perquè Catalunya no es troba, ara mateix, en la Fase 1. La Nova Creu Alta continuarà buida de públic davant el Tenerife i sembla gairebé impossible que pugui canviar la situació pel dilluns següent contra la Ponferradina. "No hem rebut cap notificació oficial d'aquesta nova situació ni tampoc coneixem la decisió de la Lliga de Futbol Professional", ha explicat el director general del club, Bruno Batlle. Tampoc ha volgut fer encara cap valoració fins a conèixer millor les condicions de la nova situació.
Un dels més beneficiats serà precisament un rival directe dels arlequinats. El Castelló podrà comptar amb el suport de gairebé 4.500 aficionats en els seus dos últims duels de lliga davant la Ponferradina i el Rayo Vallecano. Un altre els implicats en la lluita pel descens, el Cartagena, podrà acollir prop de 5.000 persones en el seu estadi Cartagonova en els transcendentals duels contra l'Almeria i el Girona, aquest en la 42a jornada. També s'espera públic en el Lugo-Mirandés. Tot plegat, enmig d'una gran confusió per aquesta decisió que de ben segur provocarà l'alegria d'uns i la indignació d'altres. En principi, cap dels quatre últims partits del Centre d'Esports tindrà públic atenent a la situació epidemiològica de les Comunitats afectades: Madrid (Alcorcón) i Castilla i Lleó (Miranda d'Ebro).
https://www.diaridesabadell.com/2021/05/13/el-centre-desports-critica-amb-duresa-la-decisio-del-retorn-selectiu-del-public/
Notícies recomenades
-
Esports El porter Diego Fuoli, primer fitxatge del CE Sabadell per al retorn a 1a RFEF
-
Esports FOTOS | La FCF celebra la Nit dels Campions del 2025 a Sabadell
-
Esports El noi de 13 anys que somnia a guanyar el cinturó de l’UFC
-
Esports Pepe Martí guanya l’esprint al Red Bull Ring
-
Esports El CE Sabadell assegura 'Urri' fins al 2027
-
Esports Així queda el grup del CE Sabadell en el seu retorn a 1a RFEF