ARA A PORTADA
Rep l'alta l'home que va rebre una ganivetada al Centre
L'home que va rebre una ganivetada a la cama aquest dilluns al vespre ja ha pogut sortir del Taulí
- Mor Rafel Sánchez, un home de l'esport que va dedicar una vida al Club Natació Sabadell
Publicat el
15 de juny de 2021 a
les 10:14
Actualitzat el
15 de juny de 2021 a les
17:37
L'home que va rebre una ganivetada a la cama aquest dilluns al vespre ja ha rebut l'alta mèdica, segons han confirmat fonts policials. Es tracta de la víctima a qui van voler robar el mòbil al carrer del Pare Sallarès (Centre), es va resistir i va rebre l'agressió. Posteriorment els serveis d'emergències el van traslladar al Taulí.
Els Mossos d'Esquadra continuen investigant les causes del succés i es preveu que avui dimarts l'home presenti la denúncia corresponent. L'incident es va registrar aquest dilluns, 14 de juny, cap a les 21 h. Alertats pels veïns, fins a quatre vehicles del SEM i dues unitats dels Mossos es van desplaçar fins al lloc del succés.
La policia catalana compta amb diferents testimonis que s'espera que ajudin a resoldre el cas. En un primer moment, fonts sanitàries apuntaven que l'home estava ferit de caràcter greu per una arma blanca, un ganivet concretament.
https://www.diaridesabadell.com/2021/06/14/apunyalament-centre-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
"Recordar avui no és nostàlgia, és justícia": un acte a Sabadell reivindica memòria i valors republicans
-
Sabadell
Receptes que expliquen vides a Les Termes: "Quan ens cuinen, vol dir que ens estimen"
-
Sabadell
Oriol Junqueras: "Hem d’apostar per un país que no sigui només radial. Catalunya és molt més que Barcelona"
-
Sabadell
FOTOS | Formació professional, talent i moltes serradures: l'Escola Industrial acull la competició catalana d'estudiants de fusta
-
Sabadell
FOTOS | Tallen la ronda d'Europa per intervenir en la possible caiguda d'un arbre
-
Sabadell
Crema un vehicle a Ca n'Oriac per una avaria mecànica