ARA A PORTADA
El Taulí vacunarà cada dimecres de setembre sense cita prèvia

- El Taulí vacunarà cada dimecres de setembre sense cita prèvia

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 08 de setembre de 2021 a les 13:59
Actualitzat el 08 de setembre de 2021 a les 14:00
El Parc Taulí vacunarà els majors de 40 anys sense cita prèvia tots els dimecres de setembre i el primer d'octubre. D'aquesta manera el Departament de Salut vol accelerar la immunització de la ciutadania contra el coronavirus.
Així, dimecres 8, 15, 22 i 29 de setembre, així com el 6 d'octubre, totes les persones que estiguin en aquesta franja d'edat podran anar al porxo de l'entrada de l'hospital de Sabadell i rebran la vacuna de Janssen. Aquesta és monodosi i amb una única punxada n'hi ha prou per aconseguir la immunitat. L'horari del punt de vacunació és de 8 a 14 h.
Per poder-se vacunar cal identificar-se amb la targeta sanitària individual (TSI) o el DNI, NIE o passaport.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Segona nit de protestes i aldarulls a la Creu de Barberà
-
Sabadell La inversió que es va fer en bioaires a les bressol no és suficient per "rebaixar temperatures en onades de calor"
-
Sabadell Els personatges de la Joventut de la Faràndula han perdut objectes pel Centre: trobar-los té recompensa
-
Sabadell La nova Oficina d’Entitats, prevista per a principi de 2026
-
Sabadell Matas defensa mantenir el pacte PSC-Junts per "culminar l'obra de govern"
-
Sabadell El Jovent Republicà del Vallès Occidental renova la Permanent Regional amb dos sabadellencs