ARA A PORTADA
-
Veïns de la Creu Alta alerten del pas recurrent de vehicles en un carrer pacificat i reclamen més seguretat Marta Ordóñez
-
Sabadellencs atrapats pel trànsit: "Anar en tren a la feina no és viable, però amb el cotxe hi puc estar més d'una hora" Marta Ordóñez
-
L’Ot es fa gran, però res canvia: torna a despuntar a les Proves Cangur de matemàtiques Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La guerra interna de Junts a Sabadell arriba als tribunals: “Venim a defensar els nostres drets” Jan Cañadell Puigmartí
-
El Ceba’t vol atreure adolescents ‘gamers’
- Mor un home atropellat per un camió a Sant Quirze
Publicat el
17 d’octubre de 2021 a
les 08:00
Actualitzat el
15 d’octubre de 2021 a les
19:03
Els tornejos de videojocs s’incorporen a la programació d’oci familiar del Ceba’t. Aquest festival tindrà lloc els dies 6 i 7 de novembre a Fira Sabadell.
De la mà de l’empresa ASOBU eSports, els més grans de 12 anys podran adquirir una entrada específica per jugar i competir en els tornejos de Fornite, Rocket League i FIFA 22, entre d’altres.
De fet, s’instal·larà un espai específic de videojocs, obert tots dos dies d’11 h a 23 h. Es dividirà en tres zones de gaming diferenciades:
‘Fortnite’
El conegut battle royale més famós entre els joves no podia faltar a la cita d’aquest esdeveniment d’oci familiar. Els participants podran disputar partides d’entre 20 i 30 minuts de durada, sigui de manera conjunta com per equips.
‘Roquet League’ i ‘FIFA 22’
El Ceba’t oferirà un petit espai per al videojoc esportiu de moda entre els joves: marcar gols amb cotxes.
D’altra banda, també s’oferirà el FIFA 22. Els jugadors tindran la possibilitat de provar la nova versió actualitzada del popular videojoc FIFA i formar el seu propi equip amb els seus jugadors favorits.
“Família al complet”
Per a Jordi Lozano, director del Ceba’t Festival, la incorporació d’aquest espai “suposa una oportunitat per ampliar activitats orientades al públic adolescent”. I és que, així, “les famílies podran acudir al festival al complet, independentment de les edats dels seus fills”.
Lozano sosté que “els tornejos de videojocs se sumen a un programa molt variat d’activitats”, després que l’organització hagi modificat la graella arran de les mesures antiCovid.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
10 concerts a l'Embassa't d'artistes imperdibles (que encara no coneixes)
-
Cultura i oci
Alosa: "El cervell reconeix la música tradicional i vibra el cos"
-
Cultura i oci
Laia Codina publica a l'Argentina un àlbum sobre la maternitat "allunyada d'estereotips idealitzats"
-
Cultura i oci
El Seguici de la Salut omple el Centre amb l’estrena del Bou i el retorn de les Granotes del Ripoll
-
Cultura i oci
El Vet Aquí consolida la seva matinal familiar amb contes, jocs i cultura popular
-
Cultura i oci
L’Embassa’t encén motors a Ca l’Estruch amb una nit de guitarres i hyperpop