ARA A PORTADA
-
El borrissol dels plàtans d’ombra irrita veïns de Sabadell: “No puc sortir sense mascareta” Marta Ordóñez
-
Més sabadellencs que mai viuen a l’estranger: aquestes són les xifres del 2026 Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
Veïns de Gràcia reclamen una nova biblioteca al barri: "Ho lluitem des dels anys 70" Jan Cañadell Puigmartí
Incendi a l'antiga caserna de la Guàrdia Civil de Sabadell
No va ser necessari atendre cap persona, ni per cremades ni per intoxicació de fum
- L'OAR Gràcia sobreviu a una situació molt complicada a Sant Esteve (30-31)
Publicat el
14 d’abril de 2022 a
les 12:06
Actualitzat el
14 d’abril de 2022 a les
18:28
Dues unitats de bombers van haver d'apagar un incendi a l'interior de l'antiga caserna de la Guàrdia Civil, dimecres al migdia. El foc es va produir cap a les 12.20 h, per causes desconegudes. També s'hi va traslladar una patrulla de la Policia Municipal de Sabadell.
No va ser necessari atendre cap persona, ni per cremades ni per intoxicació de fum. El foc va ser ràpidament apagat pels bombers.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Bogeria per l’obertura d’una cadena de menjar ràpid viral a l’Eix Macià
-
Sabadell
FOTOS | Inauguren una sala de bitlles al Llac Center de Sabadell
-
Sabadell
Niubó, sobre la prova pilot amb mossos a centres educatius: "No aniran uniformats, ni armats, ni entraran a les aules"
-
Sabadell
Els sindicats convoquen una manifestació unitària a Sabadell el dia 1 de maig
-
Sabadell
Canvis al servei d’ajuda per l’addicció a les pantalles: ampliat a infants de totes les edats
-
Sabadell
El Govern català insisteix que la prova pilot amb mossos a les escoles és "voluntària" i que l'ha demanat la comunitat educativa