ARA A PORTADA
- S'activarà un número de telèfon per acostar els Serveis Socials a la ciutadania
Publicat el
30 de novembre de 2021 a
les 19:52
Actualitzat el
01 de desembre de 2021 a les
14:02
Mossos d'Esquadra, Policia Nacional i Guàrdia Civil han coordinat una operació policial contra el narcotràfic a diferents municipis catalans, entre els quals Castellar del Vallès. Des de primera hora del matí de dimarts, s'han efectuat més d'una desena d'escorcolls. Hi ha 15 detinguts.
La investigació se centra en una organització criminal que traficava amb marihuana i altres drogues. A més, estaria relacionada amb altres grups que portaven llanxes amb droga fins a la costa valenciana.
Durant l'operació policial conjunta contra el narcotràfic també s'han fet escorcolls a Sant Andreu de la Barca, l'Hospitalet de Llobregat, Vilafranca del Penedès. La investigació per desarticular l'organització criminal continua oberta i sota secret de sumari.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
Crítiques al ple per una ordre de continuïtat que prorroga el contracte del servei de neteja viària i recollida de residus a Castellar
-
Castellar del Vallès
La nova piscina de Castellar posa fi a una llarga reivindicació: "El lloc és privilegiat"
-
Castellar del Vallès
Quan anar a 'la Merche' és sinònim d'omplir la nevera de carn i embotit: "Ella ens ho ha ensenyat tot"
-
Castellar del Vallès Dos vehicles i un arbre, afectats per l'incendi de sis contenidors a Castellar del Vallès
-
Castellar del Vallès
Substitueixen els contenidors d'escombraries a les Arenes després de detectar abocaments impropis
-
Castellar del Vallès
Sara Roy, Gemma Humet o un karaoke a la fresca per passar la calor a Castellar