ARA A PORTADA
Decomissen més de 240 plantes de marihuana a Castellar
Els agents policials inicien la investigació d'una persona de 43 anys per un presumpte delicte contra la salut pública
- Decomissen més de 240 plantes de marihuana a Castellar
Publicat el
21 de desembre de 2022 a
les 22:53
Actualitzat el
21 de desembre de 2022 a les
22:54
La Policia Local de Castellar del Vallès va confiscar el passat dimarts al matí 243 plantes de marihuana que es trobaven a l’interior d’una nau industrial del polígon de Can Carner. Les plantes eren a la planta superior de la nau, en un espai de 25 metres quadrats que comptava amb tota la infraestructura necessària per al seu cultiu.
Els agents van decomissar tot el gènere, van precintar el recinte en espera de la resolució judicial i van iniciar la investigació d'una persona de 43 anys per un presumpte delicte contra la salut pública.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
FOTOS | Ensurt per l'esfondrament d'un sostre a Castellar
-
Castellar del Vallès
Descobertes a Castellar Vell unes sepultures monumentals de dos magnats del segle X úniques a Catalunya
-
Castellar del Vallès
FOTOS | Multitudinari Aplec de Castellar Vell amb reivindicació del teixit associatiu
-
Castellar del Vallès
El comerç més antic de Castellar, sis generacions tacats de farina, aigua, sal i llevat des de 1837: "Tant de bo arribar als 200!"
-
Castellar del Vallès
Quin ha de ser el futur de Cal Gorina?
-
Castellar del Vallès
Gairebé 400 quilos de residus recollits en un dia als entorns de Castellar