ARA A PORTADA
-
Cultura i oci 31FAM, Nil Moliner, Macaco, Doctor Prats... Descobreix tot el cartell de Festa Major de Sabadell Guillem Plans Roca
-
Cultura i oci Aquest és el cartell de la Festa Major de Sabadell 2026, dissenyat per Abril Blanes G. P.
-
-
Sabadell Avís de calor extrema a Sabadell i el Vallès durant les pròximes hores Jan Cañadell Puigmartí
-
Castellar del Vallès La Ludwig Band, Els Catarres i Ginestà encapçalen la Festa Major de Castellar del Vallès Jan Cañadell Puigmartí
CaixaBank tanca el primer semestre amb 1.573 milions d'euros de beneficis
Diners
Els guanys de l'entitat financera cauen un 62,4% amb els impactes generats per la integració
- Adjudicades les obres per millorar l’accessibilitat dels vianants al Taulí
Publicat el
29 de juliol de 2022 a
les 10:17
Actualitzat el
01 d’agost de 2022 a les
11:06
CaixaBank ha guanyat 1.573 milions d'euros al primer semestre de 2022, el que representa un 17,1% més en base comparable als primers sis mesos de 2021, més enllà dels efectes de la seva fusió amb Bankia.
L'entitat catalana ha impulsat els seus beneficis gràcies a un fort increment de la concessió d'hipoteques, que ha avançat un 58% i a la de crèdits al consum, que creix un 21%. Així mateix, els beneficis també s'incrementen per la reducció de costos per les sinergies de la fusió i les dotacions més baixes destinades a provisions. En canvi, si es té en compte l'impacte generat per la integració el resultat cau un 62,4%.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Carlos Garriga: "El futur no s'espera; el continuarem construint des de Sabadell"
-
Diners
Les pimes del Vallès Occidental guanyen pes als Premis Pimec amb el 16% de les candidatures
-
Diners
Impulsa Startup: el programa que t’ajuda a emprendre
-
Diners
Set de cada deu vehicles matriculats a Sabadell ja són sostenibles
-
Diners
Qida capta 15 milions d’euros de l’ICO
-
Diners
Pedro Fondevilla, nou CEO de Yomovo