ARA A PORTADA
L'Escola Pia aconsegueix la primera victòria (2-1)
- Retenen dos lladres quan robaven en una botiga
Publicat el
22 de setembre de 2018 a
les 20:46
Actualitzat el
24 de setembre de 2018 a les
21:16
Els de Can Colapi han aconseguit tres punts d'or després de la desfeta a la primera jornada. Tot i no tenir una gran fluïdesa en el joc d'atac, els homes de Borja Burgos han aconseguit superar a La Unión (2-1), un conjunt que fins als darrers segons ha pogut endur-se un resultat positiu de la visita al carrer Garcilaso.
Al llarg de la primera part, els sabadellencs han estat els grans dominadors en el joc de quatre tot i que no han disposat de grans ocasions. Els germans Sardà han estat els líders en atac tot i que no han pogut concretar dues bones ocasions que haurien encarrilat un partit força travat i sense grans ocasions a les porteries.
A l'inici de la segona meitat, per fi s'ha trencat l'empat en el marcador. Una jugada col·lectiva entre Pol Viada i Oriol Comadran ha servit perquè aquest últim fes el primer de la tarda davant d'un centenar d'espectadors (min.22). El més difícil s'havia aconseguit.
Per mala sort dels escolapis, al cap de dos minuts (min.24) un error defensiu ha permès a l'exjugador de l'Escola Pia, Carlos Povedano, finalitzar davant Josep Maria i situar, de nou, l'empat a l'electrònic. Tornava la igualada i tot feia preveure, que el guió del partit no canviaria tot i el desgast físic dels dos conjunts -8 jugadors de camp entre els dos equips-.
Quan faltaven poc menys de deu minuts (min.32), el jove jugador escolapi, Genís López ha fet el que al final seria el gol de la victòria finalitzant un bon contracop local (2-1). Els visitants, tot i intentar-ho amb el joc de porter-jugador, no han pogut evitar que l'Escola Pia sumés una victòria molt treballada.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell s'acomiada de la lluita per la lliga amb una nova derrota contra l'Assolim Mataró
-
Esports
El Tennis Sabadell, campió i subcampió d'Espanya d'esquaix per equips
-
Esports
El CE Sabadell afronta l'última jornada amb el segon lloc en joc i contra un rival que es juga la temporada
-
Esports
Marc Cabestany no continuarà al capdavant del filial del CE Sabadell
-
Esports
Primer assalt pel títol: el CN Sabadell vol donar la sorpresa a la Sant Sebastià
-
Esports
Sabadell, capital del pickleball català