ARA A PORTADA
- L'atur puja lleugerament al febrer a Sabadell
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
01 de març de 2019 a
les 20:08
El partit que el Sabadell afronta diumenge en horari matinal (12 h) a la Creu Alta davant l'Ebro es pot considerar una final. Arriba en el moment més delicat pel conjunt de Kiko Ramírez i contra un rival, també arlequinat, que presumeix del seu millor moment de la temporada. El quadre aragonès suma 8 jornades sense conèixer la derrota, és a dir, encara no ha perdut en tot el que portem de 2019.
Una autèntica revàlida que posarà a prova la capacitat de reacció d'un Sabadell que necessita trencar la dinàmica negativa. "Ara ha arribat l'hora de la veritat, l'hora dels valents", va subratllar el tècnic tarragoní. Un missatge en consonància amb el del president Esteve Calzada abans de la sessió preparatòria al vestidor. "Hem volgut transmetre la responsabilitat de revertir la situació a la classificació en aquesta nova lliga que comença diumenge", va explicar a través de les xarxes socials. També Kiko Ramírez va parlar d'aquesta nova lliga de 12 partits per evitar més complicacions. "A casa ens sentim més còmodes i hem competit bé davant rivals de nivell", recordava per insuflar una mica d'optimisme.
Baixa inesperada
El tècnic, però, s'ha trobat amb una baixa inesperada: Mariano Konky. De fet, ha estat una sorpresa per tothom quan el club, a través d'un comunicat oficial, feia saber que el central havia estat intervingut d'una lesió al menisc extern del genoll dret. Kiko Ramírez es va encarregar d'aclarir que el jugador havia notat molèsties després del partit contra l'Espanyol B i les proves realitzades el passat dilluns aconsellaven passar pel quiròfan. Es preveuen entre 6 i 8 setmanes de baixa. Un nou contratemps encara que el tècnic no s'arronsa. "És un efectiu menys en una plantilla curta, però no vull posar excuses sinó buscar solucions". Tot fa pensar que el capità Migue tornarà a la titularitat fent parella amb Pajarero. D'altra banda, continuen descartats Felipe Sanchón i David Acedo mentre Adri Cuevas serà dubte fins a última hora.
L'Ebro, dirigit per Manolo González, viu una situació totalment oposada al partit de la primera volta a La Almozara, quan va perdre 1-3 i s'enfonsava com a cuer. Ara arriba crescut a la Creu Alta, on no coneix la derrota ni ha encaixat cap gol: una victòria (0-1) i un empat (0-0). El partit serà dirigit pel veterà col·legiat balear Sebastián Ripoll Solano.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Pere Pons, a prop del CE Sabadell
-
Esports
Un altre protagonista del doble ascens, renovat: Arthur Bonaldo continuarà al CE Sabadell fins al 2027
-
Esports
Renovació profunda en els dos sèniors de l'OAR Gràcia
-
Esports
Óscar Sanz, del Nàstic al CE Sabadell per reforçar el mig del camp arlequinat
-
Esports
Benvingudes, retorns i molta ambició a la presentació de Fran Valera i Miguel de Toro amb el CN Sabadell: "Volem que la distància sigui més curta"
-
Esports
Experiència i polivalència: Yanis Rahmani és el tercer fitxatge del CE Sabadell