ARA A PORTADA
- El temps: cel serè i temperatures fresques
Publicat el
19 de juny de 2019 a
les 13:32
Actualitzat el
20 de juny de 2019 a les
13:57
El Bàsquet Pia i l'Obra Social "la Caixa" han fet un balanç molt positiu de la primera convocatòria de Beques Esportives que nens i nenes de la ciutat hagin accedit a fer bàsquet al club. Ambdues entitats han expressat la voluntat de continuar amb el projecte la pròxima temporada.
L'objectiu de les beques és fer possible l'accés a la pràctica esportiva del bàsquet a nens i nenes, entre 7 i 14 anys, de famílies amb pocs recursos econòmics amb l'objectiu d'afavorir la seva integració social i la seva formació gràcies als valors que aquest esport aporta. Aquest any s'han atorgat 5 beques, per un import total de 2.500 euros.
El director de l'àrea de negoci de CaixaBank al Vallès Occidental, Iván Quesada, va manifestar que "estem molt contents de sumar-nos als vostres projectes. Caixabank té una vinculació molt estreta amb el bàsquet, amb el qual l'entitat comparteix valors com l'esforç, el compromís, el treball en equip i el respecte".
D'altra banda, el responsable de la secció de Bàsquet i vicepresident del CE Escola Pia, Moisés Angulo, va afegir que "volem agrair la col·laboració que aquests darrers anys hem tingut amb l'Obra Social "la Caixa", primer amb el nostre torneig Topbàsquet i ja en aquest darrer any amb unes beques per fer arribar el bàsquet als nens i nenes amb menys recursos".
Els nens i nenes beneficiàries d'aquesta temporada entraran l'any vinent en dinàmiques d'esport federat, formant part del Bàsquet Pia.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Doble pantalla gegant per seguir el Mundial
-
Esports
Miguel Ángel Rodríguez no serà el delegat del CE Sabadell en el retorn al futbol professional
-
Esports
L'estiu en moviment: els campus com a alternativa de conciliació
-
Esports
FOTOS | El Club Tennis Sabadell celebra el seu sopar de final de temporada
-
Esports
Un dia va aixecar el dit i ja no va parar d’explicar històries
-
Esports
Miki Codina, segon reforç del CE Sabadell