ARA A PORTADA
-
Sabadell Sabadell frega els 40 ºC en un episodi de calor intensa, però sense batre rècords Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Sabadell Acord a dues bandes per aplacar el soroll de les terrasses a Sabadell: cinc mesures per a reduir les queixes Marta Ordóñez
-
Sabadell Consulta les notes de tall 2026 a les universitats: desbanquen Física i Matemàtiques, la més alta dels últims anys Sergi Gonzàlez Reginaldo
- Xocolates d’origen, amb qualitat i per gaudir-les amb plaer
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
15 de desembre de 2019 a
les 12:15
El marcador és prou eloqüent. Superioritat gracienca plasmada en una altra contundent victòria. Tal com era presumible, el Sant Vicenç, cuer, no va ser rival per al conjunt verd-i-blanc i no va poder evitar la sagnia malgrat l'esforç i lluita dels seus jugadors, escassos de potencial ofensiu.
Poca història doncs per a un partit en què el Gràcia va crear nombroses oportunitats, moltes d'elles transformades gairebé a plaer. L'únic moment de sorpresa es va produir després del 4-0 inicial, quan els graciencs van encadenar una fase de desencerts i el Sant Vicenç va reduir el marge passat el quart d'hora (6-5). La revifalla visitant va acabar en aquest punt a partir del qual el Gràcia va agafar les regnes i, tot i els alts i baixos en el seu joc, va anar engrandint la diferència fins a arribar al descans havent pràcticament sentenciat (15-8).
A continuació, més del mateix. Gens d'emoció i degoteig constant de gols a la porteria santvicentina. L'últim, de murri i des de mig camp, obra de Marçal Pujadas, va servir per tancar el parcial 23-8 de la segona meitat i establir el 38-16 definitiu. El pròxim dissabte, en el darrer partit de l'any, plat fort amb el Sant Martí-OAR Gràcia que generarà moltes expectatives.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Un altre protagonista del doble ascens, renovat: Arthur Bonaldo continuarà al CE Sabadell fins al 2027
-
Esports
Renovació profunda en els dos sèniors de l'OAR Gràcia
-
Esports
Óscar Sanz, del Nàstic al CE Sabadell per reforçar el mig del camp arlequinat
-
Esports
Benvingudes, retorns i molta ambició a la presentació de Fran Valera i Miguel de Toro amb el CN Sabadell: "Volem que la distància sigui més curta"
-
Esports
Experiència i polivalència: Yanis Rahmani és el tercer fitxatge del CE Sabadell
-
Esports
De Can Rull a Girona per complir un somni: el sabadellenc que truca a la porta de Montilivi