ARA A PORTADA
-
-
Pol Gibert (Circuits de Catalunya): "Montmeló no és només un circuit per a vips, és un circuit popular. La gent estalvia per pagar l'entrada" Albert Acín Serra
-
"Som alumnes, no pollastres al forn": les famílies alcen la veu a Barberà per les temperatures a les aules M.B.
-
Sabadell aplaudeix els guanyadors dels Premis Literaris Joan Oliver: quins textos han estat guardonats? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Estrena immillorable de l'FS Sabadell Femení
- Sol i temperatures agradables per començar la setmana
Publicat el
07 d’octubre de 2020 a
les 16:33
Actualitzat el
09 d’octubre de 2020 a les
12:25
L'FS Sabadell Femení no va tenir pietat de l'CFS Molins (9-1) en l'estrena de les jugadores de Xavi Muñoz a la Divisió d'Honor Catalana.
Amb la graderia de Can Balsach buida per les restriccions i després de mig any, les creualtenques tornaven a la competició. I de quina manera ho van fer. A l rpiemr minut, després de la forta pressió de l'equip local, Zoe Juanes enviava la pilota al fons de la xarxa. Amb l'1 a 0 les locals es van relaxar i les visitants ho van aprofitar per fer mal amb l'estatègia i la facilitat per arribar a la porteria de Sheyla Marcos, que no podria fer res amb l'empat del Molins de Rei poc abans d'arribar als 10 minuts de joc. El gol va despertar a les creualtenques, que mitjançant Maria Isern i Gemma Font situaven el 3 a 1. A les acaballes, Font feia el seogn del seu compte particular i el quart de les sabadellenques, resultat amb que s'arribaria al descans (4-1).
A la represa, les arlequinades van mantenir un ritme alt tant en atac com en defensa per golejar el seu rival. Cintia, en tres ocasions, Arinna i Maria Isern, situaven el definitiu 9 a 1.
Primers tres punts per a l'FS Sabadell Femení, que enguany tornarà a intentar acabar a les posicions capdavanteres i aconseguir l'ascens.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell anuncia el seu primer fitxatge
-
Esports
Èxits sabadellencs al Campionat de Catalunya de gimnàstica artística
-
Esports
El sabadellenc Pol Molins, al Campionat Iberoamericà sub-20
-
Esports
Rubén Martínez: "Estem a una victòria del futbol professional, una fita amb què somiem tots des de petits"
-
Esports
Miguel de Toro, reforç de luxe per al CN Sabadell
-
Esports
'Sold out': la Nova Creu Alta es tornarà a omplir en el duel decisiu per l'ascens a Segona