ARA A PORTADA
-
-
L'A.V. dels Safareigs de la Font Nova celebra una Festa de la Primavera marcada per les seves reivindicacions veïnals Redacció
-
Oriol Junqueras: "Hem d’apostar per un país que no sigui només radial. Catalunya és molt més que Barcelona" Albert Acín Serra
-
La Fundació Banc Sabadell dona 5 milions d'euros per transformar la plaça del Gas en el Centre de Cultura Guillem Plans Roca
-
El Sabadell-Almeria pendent es jugarà el dijous 5 de novembre
- Carme Forcadell podrà continuar sortint cada dia de la presó tot i el recurs de la Fiscalia al Suprem
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
22 d’octubre de 2020 a
les 18:05
Actualitzat el
23 d’octubre de 2020 a les
20:44
L'equip d'Antonio Hidalgo haurà d'afrontar un tram de calendari molt carregat després de conèixer la data del duel Sabadell-Almeria que la Lliga de Futbol Professional ha establert pel dijous 5 de novembre a les 19 hores, partit pendent de la primera jornada. Així doncs, a Saragossa començarà diumenge que ve (21 hores) un autèntic 'tour de force' pels arlequinats que tindrà continuïtat amb 4 partits en només 11 dies.
El dijous 29 (21.30 h), el Sabadell rebrà la visita del Leganés i menys de 72 hores després (diumenge, 1 de novembre a les 18.15 h) jugarà a El Toralín contra la Ponferradina. Aquest horari no ha agradat gens en el vestidor arlequinat perquè es considera que hi ha molt poc marge per preparar un partit que, a més, ofereix una complicada logística en el seu desplaçament. La cursa continuarà el dijous 5 de novembre amb el duel ajornat contra l'Almeria a la Nova Creu Alta i acabarà amb un nou partit a casa el següent cap de setmana (probablement diumenge o dilluns, encara no se sap horari) davant el Màlaga.
De moment, però, el conjunt d'Hidalgo només vol centrar-se en el xoc més imminent a La Romareda. L'extrem valencià Victor Garcia considera que "hem hagut de canviar de xip amb l'ajornament de l'Alcorcón i adaptar-nos a les circumstàncies. És vital sumar la primera victòria. El vestidor se sent tranquil. Sabem que travessem un moment complicat, però també que estem en el camí. Cal allargar més els bons moments durant els partits i tenir més encert. Això és una feina col·lectiva", ha destacat.
Notícies recomenades
-
Esports
El CE Sabadell afronta la primera de les sis finals per lluitar el primer lloc
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell certifica la tercera posició de la lliga amb un triomf en el derbi
-
Esports
Més d'una vintena de reconeixements amb accent sabadellenc a la Diada de la Natació Catalana 2026
-
Esports
El Cercle Sabadellès escalfa motors a les portes del seu quart Torneig Internacional ITF de tennis
-
Esports
Rodrigo Escudero: "La derrota de fa dues setmanes va servir per alertar-nos, més encara, que cal afrontar tots els partits de la millor manera"
-
Esports
"Al començament, arbitrar era com anar a Disney": la vida de David Medié després del xiulet