ARA A PORTADA
- Salut obre la vacunació de la franja d'edat d'entre 40 i 44 anys
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
10 de juny de 2021 a
les 13:08
Actualitzat el
10 de juny de 2021 a les
13:52
La competició de gimnàstica recupera una certa normalitat. La segona fase de la Copa Catalana 2021 va propiciar una escena que feia un any que no es produïa: veure gimnastes de diferents clubs d’arreu de Catalunya competint en un pavelló. L’escenari d’aquesta tornada a una certa normalitat va ser la instal·lació Pla del Bon Aire de Terrassa amb una notable participació i excel·lents resultats per als representants del Club Gimnàs Llenas de la nostra ciutat.
De fet, el CG Llenas va pujar al pòdium en totes les categories. En la de Promogym-1, Marc Roca i Àlex Rodríguez es van estrenar a la competició amb una vuitena i tretzena posició, respectivament, després d’oferir una notable actuació. Les primeres medalles van arribar en la categoria Promogym-2. Joan Terencia va assolir el primer lloc en la classificació general, acompanyat de Robert Bocca, plata, al pòdium. Van completar la representació local Max Colomer (5è) i Janne Venermo (27è). Tot plegat va permetre que l’entitat sabadellenca aconseguís la victòria en l’àmbit col·lectiu amb un total de 231,90 punts.
Va repetir èxit en la categoria Promogym-3, amb l’equip integrat per Jan Berjano, Andrey Moreno, Unai Laporta i Jan Madir i una puntuació global de 222,70 punts. En la classificació individual, més alegries amb un ple sabadellenc al pòdium: l’or de Jan Berjano (75,30 punts); plata de Jan Madir (74,30 punts) i bronze d’Unai Laporta (72,80 punts).Va tancar la competició, a Promogym-4, Biel Llongueras amb una meritòria desena posició en el seu primer any a aquesta categoria. La pròxima cita del CG Llenas serà el Campionat de Catalunya, que se celebrarà a Vic el cap de setmana del 10 i 11 de juliol.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Doble pantalla gegant per seguir el Mundial
-
Esports
Miguel Ángel Rodríguez no serà el delegat del CE Sabadell en el retorn al futbol professional
-
Esports
L'estiu en moviment: els campus com a alternativa de conciliació
-
Esports
FOTOS | El Club Tennis Sabadell celebra el seu sopar de final de temporada
-
Esports
Un dia va aixecar el dit i ja no va parar d’explicar històries
-
Esports
Miki Codina, segon reforç del CE Sabadell