ARA A PORTADA
-
-
Sabadell Marcial Peralejo (Ayuda Directa), homenatjat a Sri Lanka per la seva trajectòria solidària Marta Ordóñez
-
-
Esports El CE Sabadell, davant d'un segon desplaçament consecutiu en "un dels estadis més complicats de la lliga" Marc Segarra Rodríguez
-
Esports L’OAR Gràcia posa el focus en el futur amb el creixement del planter com a gran motiu d’orgull León Guerrero
- El Sabadell, a sumar tres punts de tranquil·litat abans de l'aturada
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
04 de novembre de 2022 a
les 23:58
Actualitzat el
04 de novembre de 2022 a les
20:16
En la jornada prèvia a l'aturada de la lliga -per la disputa de les eliminatòries de Copa del Rei el cap de setmana del 12 i 13 de novembre-, el Sabadell vol sumar aquest dissabte (19 hores) tres punts de tranquil·litat davant el filial de la Real Sociedad, un equip en dinàmica positiva que ocupa ara mateix zona de play-off. S'espera que Gabri Garcia pugui asseure's a la banqueta després de la seva absència en la roda de premsa per una indisposició intestinal.
El seu segon, Miki Lladó, ha ocupat el seu lloc a la sala de premsa 'Miguel Quereda' per analitzar el duel contra el filial donostiarra. Ha assegurat que la baixa del Gabri en la sessió de divendres no ha alterat els plans "perquè la preparació del partit ja està feta i tenim clar els punts claus". Ha insistit que "som un equip poderós amb la pilota i a les últimes setmanes hem treballat per enfortir l'estructura defensiva. La línia és clara i la tendència es continuar creixent. Sabem que quan fem un bon partit estem molt més a prop de la victòria".
Adverteix, però, del bon nivell del filial basc i augura "un partit molt interessant i divertit perquè ens trobarem dos equips molt dinàmics". Davant la imminent aturada de la lliga, Miki Lladó no vol afegir pressió: "Tothom la vol afrontar amb tres punts més, però no podem caure en l'error de tensar el grup. L'equip ha fet un pas endavant i encara no hem arribat al primer terç del campionat. La plantilla és molt ambiciosa i té moltes ganes de millorar".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Toni Padilla, el sabadellenc que volia ser historiador i ha acabat explicant les històries de l'esport
-
Esports
"Volem guanyar els italians com sigui": dos jugadors del CN Sabadell, al primer torneig internacional de Waterpolo Ability
-
Esports
El somni mundialista del sabadellenc Guillem Cortés: "Va ser una experiència impactant"
-
Esports
José Luís Català: "Només pensem a aconseguir la victòria a Burgos"
-
Esports
L'Atlètic Barceloneta guanya l'Astralpool CN Sabadell i revalida un any més la Supercopa d'Espanya
-
Esports
Ángel Baena, bigolejador en el primer triomf a domicili del CE Sabadell: "És una victòria d'equip"