ARA A PORTADA
-
Carles Sans: "És millor retirar-se a dalt de tot que quan la gent pensi 'ja no toca'" Guillem Plans Roca
-
Un sabadellenc i la seva parella esquiven la tragèdia ferroviària d'Adamuz: "Vam decidir allargar el dia a Màlaga" Marc Béjar Permanyer
-
El CE Sabadell ja coneix l'últim rival en el camí a la final de la Copa Catalunya Marc Segarra Rodríguez
-
Creix l'altruisme, creixen les donacions d'òrgans: els trasplantaments més practicats a la regió sanitària de Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El filial del CE Sabadell tanca la primera volta rebent L'Escala
- L'exposició universal de París, 1855: la primera
Publicat el 10 de gener de 2025 a les 19:00
Actualitzat el 10 de gener de 2025 a les 18:34
Primer duel del 2025 i últim de la primera volta per al filial del CE Sabadell. Els arlequinats reben L'Escala aquest diumenge (12 h), en un partit clau a la zona baixa. Els empordanesos marquen la zona de permanència amb un punt més que els homes de Conrad Garcia, que arriben a l'enfrontament després de tancar l'any amb un important triomf a domicili davant el Badalona (0-1).
La victòria a l'estadi badaloní va servir per abandonar la cua de la taula i també per trencar una dinàmica de tres derrotes consecutives. Un bàlsam que va tancar un 2024 històric. Ara, amb el primer partit del 2025, els arlequinats esperen mantenir les sensacions i confirmar la reacció abans de finalitzar la primera volta de competició. Per a assolir l'objectiu, en els últims dies, el club ha confirmat tres incorporacions: l'arribada del central Sergi Vives, cedit des del Sant Andreu, la del migcampista Pol Garcia, també cedit des de l'Espanyol, i el retorn del porter, Oriol Ciurans, procedent del Caldes, però que ja va estar al juvenil arlequinat i continuava fent feina al futbol base com a entrenador de porters.
En l'estrena del nou any, al davant estarà L'Escala que només ha guanyat un dels últims vuit duels disputats i que arriba a l'Olímpia després de caure davant el San Cristóbal en l'anterior jornada (0-1). Curiosament, és un dels pocs equips de la categoria que no té exjugadors del primer equip del Centre d'Esports. No obstant això, sí que compta amb una cara de sobres coneguda pel filial: Hugo García Yañez, que va arribar al conjunt de Conrad Garcia el passat estiu i que va sortir al desembre després de disputar únicament set partits. També és a les files empordaneses el sabadellenc ex del Mercantil, David Ruano.
Notícies recomenades
-
Esports
El Falcons Sabadell es consolida com a referent català del tennis taula femení
-
Esports
El treball actiu, clau en la recuperació de lesions: així és la fisioteràpia del present i del futur
-
Esports
Sabadell torna a acollir el millor atletisme mundial amb 140 atletes de 37 països
-
Esports
El filial del CE Sabadell es retroba amb el triomf golejant la UE Rubí
-
Esports
Doble empat al Boccaccio per a l'OAR Gràcia
-
Esports
Tres del CNS Vòlei, en un nou èxit de la selecció espanyola