ARA A PORTADA
-
Cultura i oci 31FAM, Nil Moliner, Macaco, Dr Prats... Descobreix tot el cartell de Festa Major de Sabadell Guillem Plans Roca
-
Cultura i oci Aquest és el cartell de la Festa Major de Sabadell 2026, dissenyat per Abril Blanes G. P.
-
Sentmenat Els Agents Rurals confirmen l'origen de l'incendi forestal de Sentmenat Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Avís de calor extrema a Sabadell i el Vallès durant les pròximes hores Jan Cañadell Puigmartí
-
Diners Carlos Garriga: "El futur no s'espera; el continuarem construint des de Sabadell" Manel Camps
- La Generalitat implanta el nou impost sobre les emissions de CO2 dels vehicles
Publicat el
26 de març de 2021 a
les 20:37
Manel Navarro presenta el projecte en el qual ha estat treballant més de 2 anys i al qual s’han afegit artistes com David Otero, Belén Aguilera, Bely Basarte, Funambulista i Miki Núñez.
Es tracta de Que tengas suerte, en col·laboració amb David Otero, que esdevé l’essència del cantautor de temes com Candle amb l’experiència de l’exrepresentant d’Espanya a Eurovisió. “És tot un viatge d’històries explicades a través de la música”, explica el cantautor nascut a Sabadell.
Manel Navarro va iniciar el seu camí professional en la música després de resultar guanyador del concurs Teen Star. El seu primer senzill Candle va tenir cert èxit, que el va catapultar fins a la situació de representar Espanya a Eurovisió.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
El Gran Germán, pregoner de la Festa Major de Sabadell 2026
-
Cultura i oci
Anitram: "La música m'ha ajudat a mostrar-me tal com soc"
-
Cultura i oci
El cicle amb cafè i reflexió que alguns governants haurien prohibit
-
Cultura i oci
Quins espectacles són els que més triomfen a Sabadell?
-
Cultura i oci
El Fresc tanca la novena edició amb 3.300 entrades venudes
-
Cultura i oci
Sidonie al Fresc: el millor concert del "pitjor grup del món"