ARA A PORTADA
-
Sabadell Alerta màxima per la pluja al Vallès Occidental: Sabadell afronta un episodi meteorològic excepcional L.G.
-
Sabadell Sense trens a FGC i Rodalies per la pluja intensa: "Ara no puc tornar a casa" León Guerrero
-
-
Sabadell L’exercici, un aliat contra el càncer: "M'ha demostrat que soc capaç de fer el que em proposi" Sílvia Fernández Sequero
-
- Estrena mundial de ‘Canti ed Estasi di Lea’
Publicat el
13 de desembre de 2021 a
les 19:22
Actualitzat el
14 de desembre de 2021 a les
10:56
Considerada com una de les formacions més destacades de l’actualitat, el Trio Ludwig té com a vocació principal aprofundir en l’obra de Beethoven. Tot i això, en aquest concert ens proposen un programa configurat per obres de S. Rakhmàninov (com per exemple Trio Élégiaque núm. 1 en sol menor) i de Txaikovski (Trio en La menor op. 50 P. I.).
El concert, organitzat per Joventuts Musicals, tindrà lloc al Teatre Principal aquest divendres, 17 de desembre, a les 20 h. El preu és de 20 € per a no socis i el 50% (10€) per a socis, ja que es tracta d’un concert extraordinari.
A més a més, Joventuts Musicals va presentar aquest dilluns els concerts de Música al Saló de gener del 2022, que tindrà lloc el dia 26 amb el concert Mare Natura, a càrrec de Laura Eparza i Carlos Esteban. El concert de la Temporada de Cambra serà de la Cobla Mediterrània, el dia 14, sota la direcció de Bernat Castillejos (20 h).
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Jordi Campoy: "Els defectes, lluny de fer-nos imperfectes, ens fan únics"
-
Cultura i oci
El Diari de Sabadell rep la Batuta d’Honor de Joventuts Musicals
-
Cultura i oci
‘Uptime’, una reflexió sobre la pèrdua de privacitat
-
Cultura i oci
Òscar Lanuza: "En temps d'immediatesa, cada vegada hi ha més gent que busca una experiència com l'òpera"
-
Cultura i oci
Quan les dents de l’avi esdevenen una joia
-
Cultura i oci
Marc Catalán: "El gènere fantàstic ens apropa a la realitat més del que ens n'allunya"