FOTOS | Oncolliga reuneix solidaritat i compromís en el seu 17è Sopar Solidari

La trobada va comptar amb 154 assistents i es van recaptar 4.155 euros

Publicat el 23 de maig de 2026 a les 15:00
Actualitzat el 01 de juny de 2026 a les 11:56

La Fundació Oncolliga ha celebrat aquest divendres el seu 17è Sopar Solidari a l'Hotel Verdi de Sabadell, que ha reunit persones i entitats compromeses amb el suport als malalts de càncer i les seves famílies. En total, 154 assistents gràcies als quals s'han recaptat uns 4.155 euros que es destinaran a ajudar les persones amb càncer i les seves famílies.

Oncolliga és una entitat sense ànim de lucre, constituïda el desembre de 2003, que ofereix atenció psicosocial a persones amb càncer i desenvolupa activitats de sensibilització, divulgació i prevenció. L'alcaldessa, Marta Farrés, així com la regidora de Salut, Sílvia Garcia, la presidenta d'Oncolliga, Maria Assumpció Vilà, la presidenta d'Oncolliga de Sabadell, Natàlia Català, i representants de partits polítics i entitats que col·laboren amb l'entitat van ser alguns dels assistents.

Com és tradició, durant el sopar hi va haver una actuació per amenitzar la vetllada. Enguany, els assistents van gaudir de la participació del grup de Teatre de Can Llong. El sopar va acabar amb la rifa de regals, donats per part de 170 establiments de la ciutat i els voltants.

FOTOS DE DAVID CHAO:

  • El 17è Sopar Solidari de la Fundació Oncolliga
  • El 17è Sopar Solidari de la Fundació Oncolliga
  • El 17è Sopar Solidari de la Fundació Oncolliga
  • El 17è Sopar Solidari de la Fundació Oncolliga
  • El 17è Sopar Solidari de la Fundació Oncolliga
  • El 17è Sopar Solidari de la Fundació Oncolliga
  • El 17è Sopar Solidari de la Fundació Oncolliga
  • El 17è Sopar Solidari de la Fundació Oncolliga
  • El 17è Sopar Solidari de la Fundació Oncolliga
  • El 17è Sopar Solidari de la Fundació Oncolliga

 

  • Voluntaris d`Oncolliga, durant el sopar
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google