ARA A PORTADA
-
Sabadell GRÀFICS | Màxim històric dels lloguers a Sabadell en plena crisi de l'habitatge Albert Acín Serra
-
Castellar del Vallès Castellar-Sabadell-Terrassa, tria la teva aventura: dues hores per un viatge de nou quilòmetres Marc Béjar Permanyer
-
Sabadell Rodalies reprendrà "el 100% de la xarxa" aquest dimecres després d'un matí convuls Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell La desesperació i resignació a Sabadell Centre: "He hagut d'agafar un taxi per arribar a l'examen de conduir" Sílvia Fernández Sequero
-
- El temps: continua el sol, baixen les temperatures
Publicat el
23 de gener de 2019 a
les 23:56
Actualitzat el
24 de gener de 2019 a les
10:18
El Diari de Sabadell, la Fundació Bancària “La Caixa”, el Diari de Terrassa i Campos Estela han estat premiats per Càritas Diocesana en reconeixement al suport a l’entitat. Amb motiu del cinquè aniversari de Càritas Diocesana, s'ha organitzat la primera Nit de les Entitats i Empreses amb Cor, en què les organitzacions premiades han rebut una creu com a agraïment a la seva implicació.
A l’acte, que ha estat presidit pel bisbe de Terrassa, Josep Àngel Saiz Meneses han assistit un centenar de persones. També ha estat present l’alcaldessa de Rubí, Ana María Martínez. El sotsdirector de Càritas, Salvador Obiols, ha explicat que l’Església vol guardonar empreses com el Diari de Sabadell i el Diari de Terrassa que “ens ajuden a fer-nos visibles”, i ha afegit que “des de la nostra pobresa, necessitem tenir reflex i ressò i ho agraïm”.
Així mateix, Obiols ha destacat que Campos Estela ha aconseguit crear un menjador social i, en nou anys, ha donat més de 60.000 àpats; només el 2017 van arribar als 11.400. Pel que fa a la Fundació Bancària “La Caixa”, el sotsdirector de Càritas ha assenyalat que fa possible que més de 2.250 infants puguin gaudir de més de 19 programes.
“Estem orgullosos d’aquestes entitats”, ha afirmat Obiols. Identificats amb Càritas, el president de Novapress Edicions, l'editora del Diari de Sabadell, Leo Torrecilla, ha apuntat que “el diari és un projecte de persones que creuen en la ciutat. Càritas ens representa i ens hi sentim identificats”. El bisbe de Terrassa ha recordat que “la riquesa són les persones”, i ha afegit que “la pregària, els bons hàbits i la fe ajuden a tenir una vida plena i feliç”.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sense pàrquing mig any després d’inaugurar uns pisos de lloguer assequible
-
Sabadell
Sabadell renova bancs, cadires i altres elements del mobiliari urbà per fer-los més còmodes i accessibles
-
Sabadell
En marxa el compte enrere per a les eleccions generals: com queda el calendari electoral?
-
Sabadell
FOTOS | L'aturada del servei de Rodalies i els accidents disparen la congestió a les carreteres del Vallès
-
Sabadell
Ensurt per un cable que treia guspires al Centre
-
Sabadell
"És un aparcament de motos": Veïns de la Creu de Barberà reclamen recuperar la plaça més antiga del barri