ARA A PORTADA
-
-
-
Montcada i Reixac L'R2, l'R2 nord i l'R11 recuperen el servei entre Sant Andreu i Montcada, després que Adif donés per reparat l'esvoranc Redacció
-
El personatge Manuel Real: l’apassionat de l’ultrafons de 69 anys que no es planteja aturar-se Sílvia Fernández Sequero
-
Sabadell La Marina, la Berta i el Marc: tres universitaris de Sabadell estudiant la carrera amb la nova nota de tall més alta Sergi Gonzàlez Reginaldo
- Núvols sense pluja
Publicat el
29 de gener de 2019 a
les 13:36
Actualitzat el
29 de gener de 2019 a les
21:04
Una veïna d'Igualada ha denunciat tractes racistes a la discoteca Waka, a la Zona Hermètica. Segons la veïna, Mercè Cano, els porters de la discoteca no van deixar entrar a dos joves aquest dissabte per ser d'origen magrebí.
Tal com ha explicat Cano al programa 'El Món a Rac1', el grup d'amics del seu fill va contractar l'espai VIP per celebrar un aniversari, i un cop a l'entrada dos dels joves es van quedar fora. Davant dels fets, els porters van assegurar que era per 'dret d'admissió'. A més, segons la versió de la mare, al demanar el full de reclamacions els porters van assegurar que si ho feien 'anirien tots fora'.
Els joves eren menors d'edat, però aquest dissabte la discoteca celebrava un esdeveniment per a joves d'entre 16 i 18 anys. Cano assegura que des de la discoteca s'excusen dient es tracta de 'dret d'admissió' i que la seguretat va a càrrec d'una empresa externa.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un incendi calcina un contenidor i un cotxe a Ca n'Oriac
-
Sabadell
Sant Feliu referma el seu lloc al calendari festiu de Sabadell
-
Sabadell
"S'està donant molta més importància al cartell de Barraques de la que realment té"
-
Sabadell
La Crida celebra l’amnistia de Maties Serracant però denuncia que arriba "massa tard"
-
Sabadell
Sant Feliu recupera el pols de la festa amb tres dies de cultura popular, foc i tradició
-
Sabadell
Dos ferits en una topada entre dos patinets elèctrics a Sabadell