
ARA A PORTADA
-
“Fa tres anys no podia caminar”: una malaltia minoritària inspira un Treball de Recerca de premi Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Oliu veu "lògic" que el govern espanyol imposi més condicions restrictives a l'opa del BBVA Redacció
-
Furor per la temporada de piscines a Sabadell: "Hi vaig des de ben petita i ara, amb els nets" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Quatre medalles més per a Txell Ferré a la Superfinal de la World Cup: "la temporada és immillorable" Marc Segarra Rodríguez
Els col·lectius més vulnerables podran accedir gratuïtament a les piscines aquest dissabte

- El temps: cel serè (i calor) dia i nit
Publicat el 28 de juny de 2019 a les 17:14
Actualitzat el 28 de juny de 2019 a les 20:26
L'Ajuntament mantindrà activada la fase d'alerta per l'onada de calor aquest dissabte. Les mesures que s'han aprovat són similars a les d'aquest dijous i divendres, però amb matisos.
Aquest dissabte 29 de juny podran accedir gratuïtament a les piscines municipals les dones embarassades, les persones majors de 75 anys, les que tinguin discapacitats físiques o psíquiques, limitacions de mobilitat o malalties cròniques. Caldrà acreditar-ho amb alguna documentació.
[caption id="attachment_103303" align="aligncenter" width="900"]
Usuaris de la Bassa aquest dijous d'onada de calor / LLUÍS FRANCO[/caption]
Els centres cívics obriran les seves portes com ho fan habitualment els dissabtes, i es mantindran tancades les barbacoes.
De cara a aquest primer dia de cap de setmana es mantenen les mesures preses en l'àrea d'Acció Social, com són les trucades a les persones amb més risc que tenen el servei de teleassistència, així com la tasca de treballadores familiars i auxiliars per recordar les mesures preventives a les persones que atenen. Per la seva part, la Creu Roja ha intensificat les intervencions amb el col·lectiu sense llar, persones que viuen en infrahabitatges i col·lectius més vulnerables.

Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell aplaudeix els millors treballs de recerca
-
Sabadell Més de 700 fidels assisteixen a la Salut a la cloenda del 20è aniversari de la diòcesi de Terrassa
-
Sabadell Jordi Garcia: "La residència de CIPO serà oberta al barri de Can Gambús, volem que hi passin coses”
-
Sabadell Condemnen dos acusats de la peça 18 del 'cas Mercuri' per irregularitats en unes obres particulars a Sabadell
-
Sabadell Festa per celebrar la reforma del Mercat de Campoamor i reclamar el projecte
-
Sabadell El Kilòmetre Solidari torna per celebrar els 35 anys de l'Esquitx