- De 6 h a 10 h i de 20 h a 23 h: es podrà fer pràctica esportiva i passejades.
- De 10 h a 12 h i de 19 h a 20 h: podran sortir les persones dependents.
- De 12 h a 19 h: podran sortir els nens al carrer.
ARA A PORTADA
-
Canvis en les obres d’Urgències del Parc Taulí: què acolliran els barracons i quins són els terminis? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
-
El CE Sabadell ja coneix el seu primer rival en el 'play-off' d'ascens a Segona Marc Segarra Rodríguez
-
Retrobar-se amb el professor d'EGB mig segle després: "Va ser un referent que ens va marcar molt" Jan Cañadell Puigmartí
Aquestes són les franges horàries per sortir aquest cap de setmana al carrer
- Pont càlid
Publicat el
30 d’abril de 2020 a
les 18:45
Actualitzat el
01 de maig de 2020 a les
08:58
Nou capítol en plena fase 0 de la desescalada. A partir d'aquest dissabte, s'estableix la sortida en franges horàries per evitar possibles massificacions al carrer. Concretament, s'ha establert un total de tres limitacions horàries per passejar i fer esport. El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha definit, en roda de premsa, com seran aquestes sortides per als diferents grups, segons l'activitat.
Per a la pràctica esportiva, sempre de manera individual, ha marcat dos espais: de 6 h a 10 h i de 20 h a 23 h. "Són unes franges raonables i que s'ajusten bastant al format que ja tenim habitualment els runners", ha subratllat el runner sabadellenc Ángel Viñeta, vicepresident de la Federació Catalana de triatló i vinculat al Club Natació Sabadell. D'altra banda, no s'ha establert cap limitació de distància mentre es faci dins del mateix municipi. En canvi, per passejar es mantenen les mateixes condicions amb el triple 1 com a denominador comú: un quilòmetre des del domicili com a recorregut màxim, un acompanyant i a un metre de distanciament.
Una novetat important és que les persones dependents, acompanyades d'un cuidador, també tindran un marge horari distribuït en dues tongades al dia: de 10 h a 12 h i de 19 h a 20 h, amb l'objectiu de no coincidir amb el gruix de persones que sortiran a fer esport. El passeig amb menors de 14 anys no podrà fer-se durant tot el dia com va passar la setmana anterior, sinó que ha quedat restringit entre les 12 h i 19 h.
Així han quedat els horaris definitius per a les diferents situacions:
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Les temperatures assoliran els 32 ºC a Sabadell aquesta setmana
-
Sabadell
Petit incendi de vegetació al parc de la Clota
-
Sabadell
El Parc Taulí fa una donació pediàtrica d’òrgans sense precedents a l’hospital
-
Sabadell
La Festa dels GPPs reivindica una segona oportunitat pels gossos estigmatitzats
-
Sabadell
El primer laboratori clínic "verd" de l'Estat, a Sabadell: quins canvis fa el Parc Taulí per aconseguir-ho?
-
Sabadell
FOTOS | Oncolliga reuneix solidaritat i compromís en el seu 17è Sopar Solidari