ARA A PORTADA
Puja la temperatura abans d'una patacada del termòmetre
- Els núvols no acabaran de marxar
Publicat el
22 de setembre de 2020 a
les 20:55
Actualitzat el
22 de setembre de 2020 a les
12:51
Aquest dimecres es preveu una jornada sense pluja i amb un increment de la temperatura. La mínima serà similar o lleugerament més baixa, i oscil·larà entre 15 i 20 ºC. La màxima pujarà lleugerament, i ho farà de manera moderada a punts del litoral i del prelitoral nord, entre 25 i 30 ºC.
Cel serè o poc ennuvolat, si bé es formaran alguns intervals de núvols baixos a la Costa Central i sud de la Costa Brava de matinada. A partir de finals del matí arribaran bandes de núvols per l'oest del país que deixaran el cel mig ennuvolat durant la tarda, sobretot a la meitat oest del territori, alhora que creixeran algunes nuvolades a l'extrem nord del Pirineu, especialment al sector occidental.
Tot això abans d'un canvi brusc de temps, que ens llançarà de cap a la tardor. Es preveu que arribi aquest cap de setmana, amb caigudes del termòmetre d'entre 8 i 10 ºC.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Cucs de seda i molt d'enginy: alumnes del Sant Nicolau guanyen un premi català d'innovació educativa
-
Sabadell
On són els punts d'atenció especial per tramitar la nova T-Sabadell?
-
Sabadell
La Generalitat dona el vistiplau definitiu a la transformació de la plaça del Gas
-
Sabadell
"Sé conduir, però em fa por": les pràctiques que ajuden als sabadellencs recuperar la confiança al volant
-
Sabadell
La plataforma Sabadell Lliure de Corrupció s'oposa a suspendre la pena de presó de Manuel Bustos
-
Sabadell
August Serra (Atendis): “Fa 40 anys, tancaven les persones amb discapacitat a una habitació, nosaltres volem ajudar-los a ser més independents”