Un jove de 23 anys, enxampat a més de 120 km/h per Sabadell

Publicat el 03 de novembre de 2020 a les 12:50
Actualitzat el 03 de novembre de 2020 a les 20:11
Encara que el carrer de Domènech i Muntaner sigui una via de sortida de Sabadell, la velocitat està limitada com enmig de la ciutat. És a dir, no es pot depassar els 50 quilòmetres per hora. Molts conductors ho obvien i el radar que s'hi instal·la sovint els enxampa circulant més ràpidament del que està permès en una carretera urbana. Això és el que li va passar dilluns a les 10 h del matí a un jove de 23 anys en aquest carrer, que es troba just després de la Gran Via. En aquest cas, però, l'excés de velocitat és més complicat de justificar: va més que duplicar el límit senyalitzat. Va ser enxampat circulant a 123 quilòmetres per hora. [caption id="attachment_158087" align="aligncenter" width="630"] Zona on el conductor va ser enxampat a 123 km/h. El límit es correspon al de les vies urbanes (50 km/h) / Google Maps[/caption] Al jove se li instrueixen diligències judicials com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària per conduir un vehicle de motor amb un excés de velocitat establert en vies urbanes.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google