ARA A PORTADA
-
Sabadell El pàrquing del Passeig s’adjudicarà a principis de 2027, després d’una dècada de retards Albert Acín Serra
-
Diners Fernando Campoy (Grupo Boniquet): "Fa cinc anys que estem buscant un espai perquè tenim una previsió de creixement important" Manel Camps
-
-
Sabadell “Les meves filles van entrar amb barracons i han sortit amb barracons”: més de 15 anys de lluita per un institut definitiu Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Els veïns del bloc de Sabadell on va caure el sostre continuen sense poder tornar a casa Jan Cañadell Puigmartí
- La Generalitat implanta el nou impost sobre les emissions de CO2 dels vehicles
Publicat el
25 de març de 2021 a
les 15:37
Actualitzat el
26 de març de 2021 a les
10:50
El Procicat ja ha donat llum verda al pla específic per a la diada de Sant Jordi a Catalunya. La consellera de Salut, Alba Vergés, i el conseller d'Interior, Miquel Sàmper, n'han signat l'aprovació, elaborada coordinadament entre la conselleria de Cultura i els gremis d'editors, llibreters i floristes de Catalunya. Com ja s'ha avançat, la celebració es farà a tots els municipis amb una "mirada descentralitzadora", segons la consellera de Cultura, Àngels Ponsa, i s'allargarà els dies previs i posteriors al 23 d'abril per "esponjar" l'activitat.
Les parades se situaran en espais perimetrats a l'aire lliure, amb control d'accés i parades professionals al carrer. També estableix un protocol específic per a les signatures d'escriptors, prioritzant-ne la petició prèvia.
El document també distingeix mesures en funció de si es tracta de Barcelona, de ciutats de més de 5.000 habitants –amb prioritat perquè hi posin parades els professionals de les llibreries i les floristeries- o de menys de 5.000 habitants (el 80% dels municipis de Catalunya), en què podran instal·lar parades entitats i organitzacions. Seran els mateixos ajuntaments els que acabaran de definir el detall de la celebració als seus municipis.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Nou dispositiu Kanpai a Sabadell amb dos detinguts i més de 50 identificats
-
Sabadell
Agredeixen dos policies després d'intervenir en una baralla entre veïns a Sabadell
-
Sabadell
La Panera Solidària d’Atendis torna amb regals de més d’un centenar de comerços
-
Sabadell
La cistelleria Masclans tanca després de 120 anys a Sabadell
-
Sabadell
Els Mossos detenen quatre persones amb una Glock i un AK-47 a l'interior d'un pàrquing de Sabadell
-
Sabadell
La Generalitat busca facilitar l’accés dels municipis als fons europeus