⚫️Avui ens ha deixat Arcadi Oliveres, referent de la pau i membre del Patronat del Casal d'Europa de #Sabadell
El 2016 va ser premi Memorial Àlex Seglers per la seva trajectòria com a activista per la justícia social i la defensa dels drets humans El nostre escalf a la família — Ajuntament Sabadell (@Aj_Sabadell) April 6, 2021
ARA A PORTADA
Mor l'activista i economista Arcadi Oliveres, qui havia estat professor a Sabadell
- Sabadell resisteix a la quarta onada, que creix a Catalunya
Publicat el
06 d’abril de 2021 a
les 18:06
Actualitzat el
06 d’abril de 2021 a les
20:45
L'activista i economista Arcadi Oliveres (1945-2021) ha mort després d'una greu malaltia. Va néixer a Barcelona, però ha fet gran part de la seva vida al Vallès. I més concretament a Sant Cugat, on va residir amb la seva dona, Janine Künzi.
L’uneix una llarga història a Sabadell, que pren força el 1980. Va ser aquell any en què Oliveres va començar a exercir com a professor d’economia a l’Escola d’Estudis Empresarials de Sabadell, al carrer del Jardí, tot pertanyent a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Des de llavors continuà treballant com a docent en aquesta universitat. L’any 1992 s’ubicà al campus de Bellaterra. El mateix Oliveres va reconèixer que calcula haver tingut uns 17.000 alumnes al llarg de la seva carrera universitària. Caldrà atribuir-ne alguns centenars o fins i tot algun miler de Sabadell.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Cucs de seda i molt d'enginy: alumnes del Sant Nicolau guanyen un premi català d'innovació educativa
-
Sabadell
On són els punts d'atenció especial per tramitar la nova T-Sabadell?
-
Sabadell
La Generalitat dona el vistiplau definitiu a la transformació de la plaça del Gas
-
Sabadell
"Sé conduir, però em fa por": les pràctiques que ajuden als sabadellencs recuperar la confiança al volant
-
Sabadell
La plataforma Sabadell Lliure de Corrupció s'oposa a suspendre la pena de presó de Manuel Bustos
-
Sabadell
August Serra (Atendis): “Fa 40 anys, tancaven les persones amb discapacitat a una habitació, nosaltres volem ajudar-los a ser més independents”