Fins ara, s’ha indagat sobre el bosc de Can Deu, i per les proximitats del riu Ripoll. A Terrassa se l’està buscant per la zona de la Font de la Grípia, segons fonts policials. També s’ha instala·lat una carpa de l’Ajuntament de Sabadell al camí Molí de l’Amat. L'home, que té alzheimer, va indocumentat i sense telèfon. Es demana col·laboració ciutadana per trobar el José. Si tenen cap informació truquin al 112 o al 900 112 092. https://www.diaridesabadell.com/2022/10/10/home-desaparegut-sabadell/En Jose va desaparèixer el 4 d'octubre a Sabadell. Ajuda'ns a trobar-lo ---- José desapareció el 4 de octubre en Sabadell. Ayúdanos a encontrarlo pic.twitter.com/8DtXfn34gr
— Mossos (@mossos) October 10, 2022
ARA A PORTADA
Continua la recerca de l'home desaparegut: "L'únic que m'importa és trobar el meu pare"
Agents policials i d’emergències mantenen la cerca de José Cañete Cabello, de 74 anys
- Ferida greu una noia en caure d'un patinet a Sabadell
Publicat el
13 d’octubre de 2022 a
les 14:10
Actualitzat el
13 d’octubre de 2022 a les
16:26
Continua la recerca del veí de Sabadell que va desaparèixer el passat 4 d'octubre. “Simplement vull que trobem el meu pare. És l'únic que ara m'importa”, ha remarcat aquest dijous una de les seves filles.
Així, agents policials i d’emergències mantenen la cerca de José Cañete Cabello, de 74 anys. Els diferents cossos treballen amb la hipòtesi que està a Sabadell, pels voltants del seu barri, sense que hi hagi un focus clar de la zona de la desaparició. L'última vegada que se'l va veure va ser al centre Cívic de Can Rull a les 11 del matí. La recerca s'intensificarà en les pròximes hores a la zona de Castellarnau.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu