ARA A PORTADA
Cs presentarà una moció per a la millora de l'accés a la ZBE de Sabadell
El grup municipal lamenta la manca d'informació sobre la zona de baixes emissions
- Cap de setmana amb sol i una lleugera baixada de les temperatures
Publicat el
04 de novembre de 2022 a
les 11:36
El grup municipal de Ciutadans a l'Ajuntament de Sabadell presentarà una moció per a la millora de l'accés de la ciutadania a la futura Zona de Baixes Emissions (ZBE) de Sabadell.
El regidor José Luis Fernández ha manifestat que “ja és hora que s'informi els ciutadans de les futures condicions d'accés a la Zona de Baixes Emissions i que els ciutadans puguin planificar la seva mobilitat”. La Llei de canvi climàtic estableix que a Sabadell hi ha d'haver una Zona de Baixa Emissions l'1 de gener del 2023. La Generalitat s'encarrega de coordinar l'àrea metropolitana.
El partit taronja considera que és una zona amb molta mobilitat obligada per la gran quantitat d'equipaments que tots els ciutadans de Sabadell i d'altres localitats i per això el grup defensa que “apostem perquè qualsevol ciutadà que tingui necessitat d'accedir en casos molt determinats com a desplaçament a col·legis o centres de dia sigui tractat com un veí més”.
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | El nou aparcament de Can Feu, pràcticament a punt
-
Sabadell
Cacen un conductor sense carnet que quadruplicava la taxa d'alcohol permesa a Sabadell
-
Sabadell
Sabadell en Comú Podem reclama duplicar l’habitatge públic i fixar un lloguer màxim de 540 euros
-
Sabadell
Troben un porc senglar mort a pocs metres del bosc de Can Deu
-
Sabadell
L'Ajuntament busca agents cívics per reforçar la vigilància nocturna de Sabadell
-
Sabadell
“Les persones necessitem tenir verd a prop per al nostre benestar”