ARA A PORTADA
-
Sabadell FOTOS | Un matí sec i un xàfec intens a l'inici de la tarda marquen un dia per al record a Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Sabadell VÍDEO | Denuncien una agressió policial a un jove durant la Festa Major de Sabadell Albert Acín Serra | Aleix Pujadas Carreras | Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell A l'espera del carril bici entre Sabadell i Terrassa: "A veure si acaben d'una vegada" Aleix Pujadas Carreras
-
- El prestigiós Nacht Trio aterrarà divendres al Teatre Principal
Publicat el
09 de gener de 2023 a
les 10:23
Actualitzat el
10 de gener de 2023 a les
12:28
La Bussi és un fenomen que ha fet la volta al món i, molt probablement, els seus impulsors ni s'ho imaginaven. És la mascota de Transports Urbans de Sabadell (TUS) i que es va crear per fomentar el transport públic. Una obra feta per estudiants de l'Escola Illa. Però com va es va gestar aquest disseny?
És un projecte que va tenir un procés intern al centre escolar. En el marc de col·laboració amb les empreses, per tal de "professionalitzar el seu aprenentatge", es va comptar amb “diverses fases”, segons explica l'Escola Illa i que es va iniciar el mes de febrer del 2022. Van participar alumnes de primer i segon curs del cicle formatiu d'Il·lustració.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Llum verda a la nova sala d'estudi 24 hores de la biblioteca Vapor Badia
-
Sabadell
VÍDEO | La pluja sí que cau a Sabadell, que acumula gairebé 25 litres per metre quadrat
-
Sabadell
La Generalitat es desdiu i aixeca les restriccions de mobilitat i sanitàries pel temporal
-
Sabadell
El TSJC suspèn l'activitat judicial a Sabadell pel risc de pluges
-
Sabadell
El Parc Taulí suspèn l’activitat no urgent aquest dimecres per l’alerta INUNCAT
-
Sabadell
Un autobús aturat al carrer del Doctor Puig provoca fortes retencions al centre de Sabadell