#INFOPMS ?En Manuel, veí de #Sabadell, ja ha aparegut en bon estat
Gràcies per la vostra col·laboració #SabadellSegura https://t.co/ytFArQgFes — Policia Sabadell (@PoliciaSabadell) April 19, 2023
ARA A PORTADA
Troben l'home desaparegut a Sabadell
Ha aparegut en bon estat després de més de 24 hores en parador desconegut
- Triquell, distingit amb el Premi Mussol 2023
Publicat el
19 d’abril de 2023 a
les 09:18
Actualitzat el
19 d’abril de 2023 a les
13:41
La Policia Municipal de Sabadell ha informat aquest dimecres al matí que l'home desaparegut en les últimes 24 hores ha estat trobat en bon estat. El Cos policial ha volgut agrair la col·laboració de la ciutadania en les hores posteriores a la seva desaparició.
A més de la Policia Municipal, a la recerca s'hi van unir els Mossos d’Esquadra, familiars, la unitat canina de Policia i Bombers amb drons, que van instal·lar el Centre de Coordinació Operativa d'Emergències (CECOR) al Complex Parc Central. Amb l'operatiu en marxa, ja de matinada, cap a la 1:30 hores, un testimoni va avisar que havia vist el desaparegut sortint del Centre Cívic de Campoamor durant la tarda i que semblava desorientat. Bombers va enviar una unitat de gossos rastrejadora cap a la zona de la ronda Pau Vila fins que, finalment, l'home ha aparegut aquest matí al Parc Central del Vallès.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un comerç de cuines i banys obre una nova botiga al Centre de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | L'ou com balla ja és al pati de l'església de Sant Fèlix
-
Sabadell
Els jocs d'aigua del parc de les Aigües tornen a estar en marxa per combatre la calor
-
Sabadell
"Més del 90% dels grups del Vallès sortiran amb ràtios de 20 alumnes o menys"
-
Sabadell
Els alumnes de l'Institut Ca n'Oriac impulsen una cooperativa per donar suport a la justícia social
-
Sabadell
L'ou com balla inicia la celebració de Corpus: quan i on veure'l a Sabadell