ARA A PORTADA
-
Sabadell Les pluges provoquen el despreniment d'una xemeneia a Merinals: "Se'ns ha inundat el pis!" Marta Ordóñez
-
-
Sabadell Sense tren, sense informació i sense alternatives: un any caòtic a la xarxa de Rodalies Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Sabadell reprova el regidor de Vox que va fer veure que disparava un tret al ple Aleix Pujadas Carreras
-
Sabadell Comença la campanya de vacunació contra la grip i la covid: “No hem d’esperar al pic de contagis” Jan Cañadell Puigmartí
La nit més calorosa de la història a Sabadell: mínima de 24,4 graus
Sabadell
La matinada del 22 al 23 d'agost ha marcat una fita en la història de les temperatures a Sabadell
- El benefici de Fluidra cau un 37% el primer semestre del 2023
Publicat el
23 d’agost de 2023 a
les 16:11
Actualitzat el
23 d’agost de 2023 a les
17:53
La matinada del 22 al 23 d'agost ha marcat una fita en la història de les temperatures a Sabadell. Des que hi ha registres, no s'havia marcat mai una temperatura mínima tan alta: 24,4 graus centígrads. Al llarg de la matinada s'han produït temperatures constants per sobre dels 25ºC, el que es considera una nit tropical.
Segons les previsions, l'onada de calor persistirà fins a l'inici del cap de setmana. Les temperatures començaran a recular a partir de dissabte i s'estabilitzaran amb l'inici de la setmana que ve.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Crida denuncia la "mala gestió" del govern de Sabadell davant els darrers aiguats
-
Sabadell
Els franciscans recorden sant Francesc d’Assís en els 800 anys de la seva mort
-
Sabadell
Llum verda a l'inici de les obres de construcció del nou Mercat de Campoamor
-
Sabadell
FOTOS | Gràcia prem l’accelerador per la seva biblioteca: "L’hem d’aconseguir"
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
MAPA INTERACTIU | Vius en una zona inundable?