ARA A PORTADA
Set de cada deu sabadellencs se senten insegurs a la ciutat
Sabadell
La nota mitjana és de 4,15 sobre 10, segons una enquesta elaborada pel Diari
- Set de cada deu sabadellencs se senten insegurs a la ciutat
Publicat el
03 de març de 2025 a
les 13:42
Actualitzat el
04 de març de 2025 a les
12:24
Un 70,6% dels sabadellencs suspenen la seguretat a Sabadell. Set de cada deu ciutadans se senten insegurs als nostres carrers, segons una enquesta en línia elaborada pel Diari del dissabte 1 al dilluns 3 de març. Tres de cada deu suspenen amb una nota de 2 i 3 la seguretat a la ciutat, i un 14,5% ho aprova amb un 5. A l'altre extrem, un 5,6% ho aprova amb nota. La nota mitjana és de 4,15 sobre 10.
Alguns dels elements que més preocupen el veïnat són els robatoris amb força a la ciutat i la crema de contenidors. També assenyalen la seva preocupació per l'ocupació d'habitatges i per una mobilitat més segura.
I, un gruix molt important de sabadellencs reclama major presència policial als seus barris. De fet, s'han produït diversos episodis aquests darrers dies a Sabadell: el darrer cap de setmana van cremar contenidors a Nostra Llar que van afectar tres turismes i una autocaravana.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns
-
Sabadell
Pedro Sánchez convoca eleccions generals anticipades
-
Sabadell
"Quan una comunitat s’organitza, és capaç de fer coses enormes": l’Escola Concòrdia es recupera després de les pluges
-
Sabadell
Francesc Torralba: "L’esperança no és una forma d’escapar del mal, però no es deixa vèncer pel desànim"