ARA A PORTADA
-
Aprendre a gestionar els diners, una assignatura pendent: "Necessiten eines per quan facin el pas a la vida adulta" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Mossos de paisà en un centre educatiu de Sabadell per vetllar per la convivència escolar Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Sabadell prova un nou model de contenidors al Poblenou per millorar la recollida de residus Ana López
-
El transport públic augmenta l'oferta a partir del 14 d'abril pel fi de les restriccions de mobilitat
- Dissabte de temperatura agradable
Publicat el
10 d’abril de 2020 a
les 15:47
Actualitzat el
10 d’abril de 2020 a les
18:22
El transport públic augmentarà l'oferta a partir del 14 d'abril per fer front al previsible creixement de la demanda derivat de la finalització de les restriccions de mobilitat, en què només es permetia l'activitat dels sectors essencials. En coordinació amb l'ATM de Barcelona, la xarxa oferirà una oferta d'entre un 40% i un 65% del valor habitual en un dia feiner a partir del pròxim dimarts, amb un reforç que pot arribar al 70% durant les hores punta i les línies amb més passatge.
Els operadors ferroviaris, TMB, FGC, TRAM i Rodalies oferiran un 60% del servei, de mitjana, i reforçaran les línies més critiques i les hores punta, fins a arribar a un 65% de l'oferta. En l'àmbit dels autobusos, TMB oferirà un 45% del servei habitual. Les línies de gestió indirecta d'AMB, les interurbanes de la Generalitat i les urbanes de l'AMTU funcionaran amb entre un 50% i un 65% de les expedicions.
Pel que fa a l'àmbit territorial no adscrit a l'ATM de Barcelona, l'oferta de transport públic interurbà incrementarà l'oferta fins al 60% a partir de dimarts vinent. En les últimes setmanes, l'oferta no ha superat el 50%, en la majoria dels casos.
La nova proposta del servei públic respecta l'obligació de mantenir un terç d'ocupació dels vehicles per garantir la distància i la seguretat entre els passatgers. A més, es recomana evitar els desplaçaments que no siguin imprescindibles.
Aquest pont de Setmana Santa, la xarxa oferirà un servei d'entre el 33% i el 60%. Metro, FGC i TRAM finalitzaran el servei la mitjanit de divendres a dissabte.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/03/informacio-diari-sabadell-telegram/
Notícies recomenades
-
Vallès
Badia es calça les vambes i es posa el dorsal
-
Vallès
Quan el polígon esdevé punt de trobada ciutadà: "No sembla intel·ligent viure-hi d'esquena"
-
Vallès
Llum, foc i percussió a la quarta edició de la Triforca
-
Vallès
La història del maqui italià assassinat a Castellar el 1949 torna a la pantalla
-
Vallès
El cas insòlit del Bruce, el lloro amb una discapacitat que és el mascle alfa del seu grup
-
Vallès
El planejament de l'hospital Ernest Lluch passa de pantalla: i ara què?