ARA A PORTADA
-
Sabadell Tres milions de la Generalitat per retirar amiant d'escoles de Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell El balanç dels 12 milions invertits en les escoles de Sabadell: què s'ha fet al centre dels teus fills? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
-
Sabadell L'Ajuntament reactiva la reforma del carrer de l'Alcalde Ribé amb una inversió de 840.000 euros Aleix Pujadas Carreras
- Enrenou a Twitter per un vídeo sexual a la pista de Waka Sabadell
Publicat el
26 de desembre de 2022 a
les 17:16
Actualitzat el
28 de desembre de 2022 a les
21:25
Waka Sabadell és trending topic a Twitter. El motiu? La filtració d'un vídeo sexual a la pista de ball de la discoteca de Sant Quirze, aquest cap de setmana. En concret, una noia feia una felació al mig de la pista de la discoteca. Segons testimonis dels fets, els nois havien begut i, en adonar-se que els estaven enregistrant, van aturar l'acte.
Aquest nou episodi ha despertat noves crítiques contra la discoteca. Alguns usuaris han reclamat major seguretat a la discoteca i lamenten que "no hi hagi cap mena de control".
De fet, Waka Sabadell no és el primer cop que protagonitza polèmiques a les xarxes socials. L’espai d’oci nocturn acumula prop de 200 actuacions policials registrades en un any, amb gairebé una cinquantena d’agressions i més d’una trentena de detencions.
De fet, un 15,2% dels sant quirzencs creu que hi ha incivisme, manca d'educació i valors socials negatius. A la província de Barcelona, aquest percentatge cau al 5%. I, després de la seguretat ciutadana, representa la segona preocupació per als veïns, segons el Dibaròmetre.
https://www.diaridesabadell.com/2022/12/28/waka-sabadell-video-sexual/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Les Filadores ultima a contrarellotge la posada a punt abans de l'estrena
-
Vallès
Denuncien una doble agressió feixista i catalanòfoba a la Festa Major de Sant Llorenç
-
Vallès
Medalla d'Or de la Generalitat amb accent vallesà
-
Vallès
Destapen un cultiu de marihuana en un local on s'havia defraudat l'equivalent al consum elèctric d'uns 25 habitatges en un any
-
Vallès
L’R7 tornarà a arribar fins a la UAB després de gairebé un any sense connexió a la universitat
-
Vallès
Confirmen la presó de sis investigats pel laboratori de metamfetamina amb entrada al Vallès