ARA A PORTADA
Primera mort per coronavirus a Badia: un noi de 21 anys
Sabadell
Un noi de 21 anys ingressat al Taulí és la primera víctima mortal de Badia del Vallès per la Covid-19
- El confinament a la Vila de la UAB: supressió de les zones comunes, fer la bugada per torns i un únic supermercat on comprar
Publicat el
19 de març de 2020 a
les 18:48
Actualitzat el
19 de març de 2020 a les
20:04
Un noi de 21 anys ingressat al Taulí és la primera víctima mortal de Badia del Vallès per coronavirus. Ho ha anunciat aquest dijous a la tarda l'ajuntament del municipi vallesà. L'Ajuntament de Badia explica, també, que l'home tenia condicionants de salut predisponents de risc.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/18/directe-coronavirus-sabadell-3/
Des del consistori vallesà traslladen el seu condol a la família del desaparegut, alhora que es posa al seu costat pel que necessitin. L'Ajuntament recorda que cal extremar les mesures de protecció per evitar la propagació del virus. "Tornem a insistir, després d'aquesta trista informació, en la necessitat que tothom extremi les precaucions i exerceixi la seva responsabilitat per reduir al mínim els riscos de contagi", apunten en un comunicat.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/03/informacio-diari-sabadell-telegram/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi d'ubicació de l’Oficina de Mobilitat a Sabadell
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals