ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
Balanç positiu de l'any policial a Castellar: els fets delictius disminueixen
Castellar del Vallès
L’Ajuntament planteja el trasllat de la comissaria de la Policia Local als terrenys de l’antiga fàbrica Playtex
- El Sabadell confirma una victòria d'or i s'allunya del descens (2-0)
Publicat el
22 de març de 2023 a
les 18:27
L'Ajuntament de Castellar del Vallès fa un balanç positiu de l'any policial. Segons es va apuntar aquesta setmana a la Junta Local de Seguretat, un òrgan que aplega diferents cossos de seguretat i emergències, el municipi manté una activitat delictiva baixa, que se situa als nivells registrats abans de l’inici de la pandèmia.
El 2022 es van instruir 836 diligències de seguretat ciutadana, de les quals un 64% van ser obertes per la Policia Local i un 36% pels Mossos d’Esquadra. Cal destacar que pràcticament una quarta part d’aquestes diligències es corresponen a delictes d’estafa. El nombre de robatoris es va mantenir en xifres molt similars respecte l’any anterior, a la franja del centenar.
En matèria de trànsit, es van dur a terme més de 1.300 denúncies, un 15% més respecte l’any anterior. Cal destacar que l’índex d’accidentalitat es troba per sota de la mitjana dels municipis de dimensions similars a Castellar, tot i que l’any passat es van haver de lamentar dues morts en accident de trànsit dins el terme municipal.
També cal destacar l’increment del nombre de controls d’alcoholèmia i de drogues realitzats per la Policia Local. L’any 2022 se’n van fer 2.176, més del doble dels que es van fer l’any anterior.
En aquest sentit, la Policia Local també remarca la labor en matèria assistencial, amb prop de 900 serveis relacionats amb ajudes a la ciutadania, mediacions en conflictes veïnals, assessoraments o intervencions amb menors i serveis relacionats amb gent gran o teleassistència.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
Neguit pels repetits talls elèctrics a Castellar
-
Castellar del Vallès
El Mercat Municipal de Castellar busca nous comerços
-
Castellar del Vallès
Comencen les obres de rehabilitació de l’escola Emili Carles-Tolrà
-
Castellar del Vallès
Vuit propostes opten al pressupost d’inversions
-
Castellar del Vallès
Cinc ferits en un xoc frontal entre dos turismes a la C-1415a
-
Castellar del Vallès
Castellar, capital del teatre amateur durant quatre dies