ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Esports Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell" Marc Segarra Rodríguez
- Més d'un miler de controls de trànsit pel pont de l'1 de maig
Publicat el
27 d’abril de 2023 a
les 10:26
Actualitzat el
27 d’abril de 2023 a les
11:06
El Banc Sabadell ha tancat el primer trimestre amb un benefici de 205 milions d'euros, un 4% menys respecte el mateix període del 2022, després de destinar 157 milions a l'impost de la banca. El marge recurrent de l'entitat ha augmentat un 46,7% interanualment i el ROTE assoleix el 9,9% –al tancament del 4T 2022 era de 7,9%–, tal com ha anunciat aquest matí el conseller de l'entitat, César González-Bueno, a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
Excloent l'impacte que ha suposat l'impost extraordinari, el benefici del Banc se situa en els 361 milions d'euros, un 69,4% més que el primer trimestre de l'any anterior, la qual cosa suposa un ROTE de l'11,4%, lleugerament per sobre de l'objectiu anual que s'ha marcat el Banc (<10,5%). "Comencem bé l'exercici. Els processos de client continuen millorant, tant en hipoteques, comptes, solucions verticals per a negocis serveis a empreses... Entreguem bons resultats un trimestre més. Continuem treballant amb un rumb clar, construint i consolidant el futur de la nsotra franquícia", ha afirmat González-Bueno.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
BBVA dona 2 milions d’euros per ajudar els afectats pel terratrèmol de Colòmbia
-
Diners
La Fundació 1859 Caixa Sabadell genera més de 13 milions d’euros en una dècada destinats a obra social
-
Diners El Banc Sabadell amplia fins al 2035 l’acord amb Amundi en gestió d’actius
-
Diners
Creixen més d’un 7% les matriculacions d’industrials
-
Diners
Oriol Vinyals deixa Google per cofundar Discovery Loop
-
Diners
BBVA Seguros assoleix els 792 milions d'euros en primes