ARA A PORTADA
-
Sabadell El Mercat de la Creu Alta celebra 60 anys amb la mirada fixada en el futur: "Ens hem de posar les piles" Aleix Pujadas Carreras
-
-
Festa Major 31FAM, Nil Moliner, Macaco, Doctor Prats... Descobreix tot el cartell de Festa Major de Sabadell Guillem Plans Roca
-
-
Festa Major Aquest és el cartell de la Festa Major de Sabadell 2026, dissenyat per Abril Blanes G. P.
- Divendres càlid
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
28 d’agost de 2020 a
les 13:54
Actualitzat el
28 d’agost de 2020 a les
19:07
El partit que havien de disputar aquest diumenge a les instal·lacions de RoyalVerd de La Vall d'en Bas el Sabadell i la SD Huesca ha quedat definitivament ajornat al divendres 4 de setembre (18 hores). Les baixes que afectaven ambdós conjunts han aconsellat aquest canvi de data i també d'escenari perquè ara l'amistós es disputarà a terres aragoneses. No a l'estadi d'El Alcoraz sinó a les instal·lacions de La Piràmide, la Ciutat Esportiva on entrena habitualment el Huesca. Encara no se sap si el duel es podrà veure per televisió, sigui per Aragó Televisió o Esport3.
Antonio Hidalgo confia a recuperar efectius els pròxims dies. S'espera que els casos que van donar positiu en les proves PCR i no van poder viatjar a la Garrotxa ja es puguin entrenar la setmana que ve i també s'incorporin a la dinàmica de grup alguns jugadors que patien molèsties, a més de l'últim fitxatge Juan Hernández, que ha arribat cedit pel Celta de Vigo. Ara la secretaria tècnica està pendent de tancar dues o tres operacions més per configurar la plantilla per afrontar una temporada que, definitivament, començarà el 12 i 13 de setembre després que el Consejo Superior de Deportes tirés pel dret davant el desacord entre LFP i Federació.
El Sabadell està molt pendent del sorteig del calendari que es farà dilluns a la tarda perquè una possibilitat és que no jugui. Això passaria si queda emparellat amb el Girona, finalista del play-off a Primera Divisió que no entrarà en acció fins a la tercera jornada. És una de les opcions després que el club arlequinat demanés jugar fora de casa per guanyar temps en l'adequació de l'Estadi. Per cert, aquest divendres les màquines han accedit ja al terreny de joc de la Creu Alta per iniciar el procés de retirada de la gespa, operació que porta a terme l'empresa RoyalVerd. També es treballa en altres espais com la sala de premsa i diversos punts de l'Estadi que patirà un notable rentat de cara per complir el protocol de la Lliga de Futbol Professional.
https://twitter.com/CESabadell/status/1299290840435748864?s=20
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Una medalla que Luca Khidasheli mai oblidarà: "Tinc ganes de demostrar del que soc capaç"
-
Esports
Dol al CN Sabadell per la mort de Carles Ruiz, president de l'entitat del 2003 al 2011
-
Esports
FOTOS | Doble campionat d'Espanya de natació artística pel CN Sabadell
-
Esports
FOTOS | Eufòria a Sabadell amb la classificació d'Espanya per a la final del Mundial
-
Esports
José Luís Català: del filial perico a viure la seva segona etapa amb el CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell presenta Miki Codina i Alain Ribeiro: "És una responsabilitat defensar aquest escut"