ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
- Roger Escapa: “Els mitjans hem de parlar del suïcidi”
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
25 de gener de 2021 a
les 17:36
Actualitzat el
26 de gener de 2021 a les
17:30
Ara ja és oficial. Aquest pròxim diumenge, 31 de gener, estava programat en el calendari el Cros de Sant Sebastià, una de les proves atlètiques més antigues de Catalunya -aquest 2021 és la 60a edició- organitzada per la Joventut Atlètica Sabadell, però com va avançar el Diari de Sabadell la cita ha quedat ajornada i tot apunta que es farà el mes d'octubre. Aquesta és, almenys, la previsió de l'entitat sabadellenca després de valorar la situació amb la Regidoria d'Esports de l'Ajuntament.
De fet, ha estat un canvi de guió d'última hora. Com reconeix el vicepresident de la Joventut Atlètica Sabadell, Jordi Molins, "teníem tots els protocols de la Covid-19 perfectament establers i fins i tot ja havia sortit el programa de proves, només a partir de la categoria sub-16 fins als màsters, que havien de disputar el Campionat de Catalunya individual, per clubs i relleus mixtos. Quedaven descartades totes les altres proves de categories inferiors, com el tradicional Memorial Josep Ma Bravo, o la prova popular Open. Era una organització complicada i s'havia fet un gran esforç, però estàvem preparats".
L'agreujament en les últimes setmanes de les dades epidemiològiques i el fet que la Federació Espanyola d'atletisme decidís traslladar el Campionat d'Espanya Màster al mes de novembre va influir en el canvi de plans. Finalment, Molins admet que "tot i les mesures i la circumstància de fer-se en un escenari a l'aire lliure i molt ampli, sempre es generen dubtes i hauria estat una edició molt condicionada. Considerem que era millor ajornar-ho per evitar qualsevol risc i l'opció de fer-ho el mes d'octubre pot ser molt interessant". S'espera que la situació hagi millorat i es pugui disputar un certamen molt més semblant al guió habitual, amb totes les proves i potser amb la presència de públic en un any especial per la J.A.S. perquè celebra el seu Centenari.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
David de la Cruz participarà per dotzena vegada a La Vuelta
-
Esports
Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell"
-
Esports
El CE Sabadell anuncia la sortida de Rodri Escudero
-
Esports
Qui és Antonio Neri, el nou inversor i conseller del CE Sabadell?
-
Esports
Eneko Sánchez, el jove nedador artístic sabadellenc que ja és campió del món: "Entrenem moltes hores i qualsevol detall et pot deixar fora"
-
Esports
Una llegenda de Queen i un campió de Fórmula 1, amb la samarreta del Sabadell: la història d'una foto sorprenent