ARA A PORTADA
- Dia ennuvolat i pluja a la tarda
Publicat el
14 de setembre de 2018 a
les 21:19
Actualitzat el
15 de setembre de 2018 a les
11:02
Més d’un miler de peixos han aparegut morts surant al corrent del riu Ripoll, segons ha informat el departament de Territori de l’ajuntament de Sabadell a travès del seu compte de Twitter. Al missatge s’informa que el consistori ha activat ja el protocol d’emergència per episodi de mortaldat.
[embed]https://twitter.com/sbdterritori/status/1040624343296954368[/embed]
Territori informa també que han comprovat que, dins el terme municipal de Sabadell, tots els murs de desguàs -també anomenats sobreeixidors, són barreres que alenteixen la velocitat d’un riu- funcionen correctament.
“Tot fa pensar -continua el Tweet- que el causant és un abocament il·legal produït riu amunt”. El personal de l’Agència Catalana de l’Aigua està investigant un cas que, segons ha expressat el primer tinent d’alcalde, Joan Berlanga, és “molt preocupant”.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi d'ubicació de l’Oficina de Mobilitat a Sabadell
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals