ARA A PORTADA
L'Ajuntament estudia transformar Sant Oleguer en una zona d'oci nocturn
- Joan Berlanga vol liderar En Comú Podem Sabadell
Publicat el
12 d’octubre de 2018 a
les 13:25
Actualitzat el
12 d’octubre de 2018 a les
18:43
Marisol Martínez -tercera tinent d'alcalde i regidora d'Esports- va anunciar que l'Ajuntament de Sabadell està estudiant fer de la zona de Sant Oleguer una nova àrea d'oci nocturn. Ho va explicar -segons recull Nació Sabadell- durant la presentació dels resultats de la temporada de piscines, i va afegir que dins el govern existeix "el debat" per tirar endavant la iniciativa.
"Aquesta àrea té moltes possibilitats i se li pot treure més rendiment", ha reconegut Martínez, recalcant -però- que caldrà esperar a veure aquest estiu com funciona una primera prova pilot per pensar en desenvolupar el concepte més enllà. La regidora ha assenyalat diversos aspectes que cal perfilar aspectes com la seguretat o la capacitat de control de l’assistència de cara a l'experiment del proper estiu.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
La il·lusió mundialista omple els bars de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | La paella popular omple de germanor la festa major de Can Rull
-
Sabadell
Un experiment veïnal per reverdir la ciutat aposta per la gestió comunitària del verd urbà
-
Sabadell
Cremen 600 m² de matolls al Torrent del Capellà
-
Sabadell
Una petita explosió en un bar del carrer d’Aribau deixa un ferit lleu a Espronceda
-
Sabadell
Nit marcada pels incendis a Sabadell: sis focs mobilitzen els Bombers en poques hores