ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Esports Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell" Marc Segarra Rodríguez
- Dimarts de assolellat però de baixes temperatures
Publicat el
23 de novembre de 2018 a
les 23:38
Actualitzat el
24 de novembre de 2018 a les
00:45
Amb el Diari de Sabadell d'aquest dissabte estrenem un nou suplement, DS. Cases, enfocat a l'actualitat immobiliària de la ciutat.
El principal tema de l'edició és una radiografia sobre les noves promocions d'habitatge a Sabadell. Parlem amb Pep Sallés, un sabadellenc referent en l'interiorisme, i a l'apartat 'Cases de Sabadell' expliquem que una de les millors mostres del modernisme local està en venda.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?