ARA A PORTADA
-
'Sold out': la Nova Creu Alta es tornarà a omplir en el duel decisiu per l'ascens a Segona Marc Segarra Rodríguez
-
Palau-solità accelera per tenir tanatori municipal: "Dignificarà el comiat dels nostres éssers estimats" Marc Béjar Permanyer
-
-
August Serra (Atendis): “Fa 40 anys, tancaven les persones amb discapacitat a una habitació, nosaltres volem ajudar-los a ser més independents” Marta Ordóñez
-
L'Entesa demana vuit anys de presó per l'amo de Ca n'Alzina per construir una hípica sense llicència
L'acusació popular reclama 8 anys de presó i un milió d'euros en obres per desfer l'hípica il·legal
- El temps: continua el sol, baixen les temperatures
Publicat el
24 de gener de 2019 a
les 12:34
Actualitzat el
25 de gener de 2019 a les
08:22
Era una hípica d'èlit en què anava la jet set d'arreu de Catalunya. L'activitat eqüestre i el restaurant de la finca de ca n'Alzina, entre els termes municipals de Sabadell i Polinyà, avui està aturada: allà s'hi van fer moviments de terra, es van pavimentar camins i es van aixecar instal·lacions sense llicència en un territori protegit pel seu valor ambiental. Ara, Entesa per Sabadell –acusació popular en la causa judicial que ho investiga–demana vuit anys de presó pel seu propietari, Quirze Elias Vinardell, i enderrocar les construccions efectuades de manera suposadament il·legal.
Elias és l'únic encausat en el procés judicial que investiga el jutjat d'instrucció número 4 de Sabadell. El jutge sospita que les reformes per a realitzar l'activitat eqüestre es van realitzar sense les preceptives llicències municipals, i a més es van fer en un terreny no urbanitzable, una activitat que va ser denunciada per l'Entesa l'any 2014 i que està estretament lligada amb la peça 6 del Cas Mercuri, referent a l'abocament de terres a la finca de Can Xupa.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | La funerària Torra celebra l'inici de les obres del nou tanatori a Gràcia
-
Sabadell
Cucs de seda i molt d'enginy: alumnes del Sant Nicolau guanyen un premi català d'innovació educativa
-
Sabadell
On són els punts d'atenció especial per tramitar la nova T-Sabadell?
-
Sabadell
"Sé conduir, però em fa por": les pràctiques que ajuden als sabadellencs recuperar la confiança al volant
-
Sabadell
La plataforma Sabadell Lliure de Corrupció s'oposa a suspendre la pena de presó de Manuel Bustos
-
Sabadell
Interior rectifica: la prova pilot amb Mossos en centres educatius segueix en marxa, també a Sabadell