ARA A PORTADA
La Generalitat es compromet a acatar el resultat de l'informe independent dels Merinals
- El temps: dimecres de sol i xafogor
Publicat el
23 de juliol de 2019 a
les 19:22
Actualitzat el
24 de juliol de 2019 a les
12:09
Apaivagats els retrets entre la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Sabadell per la situació al barri dels Merinals. Tot sembla indicar que la reunió mantinguda avui entre l'Agència d'Habitatge de Catalunya i l'Ajuntament de Sabadell ha aconseguit apagar focs i trobar espais de consens en la disputa per la neteja de l'espai públic i la problemàtica amb els 170 habitatges del barri.
De fet, Pol Gibert, portaveu de govern i tinent d'alcaldessa, ha assegurat que "la Generalitat s'ha compromès a acceptar el resultat de l'informe independent" que finançaran previsiblement les dues parts. Gibert ha afegit que independentment al resultat de l'informe, aquest apropament "és un pas endavant". L'estudi tècnic analitzarà la situació de 14 blocs i determinarà si la solució per a aquestes famílies serà l'enderroc o la rehabilitació dels seus habitatges.
"Fins que no estigui signat i en marxa, no tirem coets", manifesta Jaume Garcia Arija, portaveu de la Comisió d'Afectats, tot i que ha celebrat moderadament la notícia, que considera que és un primer pas.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu
-
Sabadell
Una baralla entre veïns acaba amb un incendi provocat en un domicili de Sabadell
-
Sabadell
Una cervesa a la mà i preguntes impossibles damunt la barra: "El bar és el millor lloc per divagar"
-
Sabadell
Més de 1.500 veïns sense aigua per dues avaries a Sabadell
-
Sabadell
Afectacions als carrers de la ciutat i les línies d'autobús: consulta-les aquí