ARA A PORTADA
-
Sabadell El control de les pantalles arribarà a pediatria: "Serà tan important com preguntar si t’has rentat les dents" Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell La limitació de les pantalles, a l'aire: "Com pot competir un llapis contra píxels i colors?" Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell FOTOS | Evacuen diversos veïns per la caiguda d'un sostre en un domicili de Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Dilluns de pluja i canvi de temps a Sabadell: consulta la previsió municipal Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Educació demana flexibilitat a les escoles en les entrades i sortides per la pluja Sergi Gonzàlez Reginaldo | Agències
- Pont càlid
Publicat el
30 d’abril de 2020 a
les 15:06
Actualitzat el
01 de maig de 2020 a les
00:17
Un jutge de Rubí ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut a Sant Cugat del Vallès relacionat almenys tres de les quatre morts violentes de persones sense sostre que s'han produït durant el confinament. El jutge ha pres la decisió després d'escoltar la declaració de l'acusat, de 35 anys i de nacionalitat brasilera, que s'ha fet per videoconferència com s'està fent aquestes últimes setmanes amb motiu de la Covid-19.
El sotscap de la Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos, Ramon Chacón, ha explicat que cossos policials espanyols i estrangers han demanat informació als Mossos d'Esquadra perquè sospiten que podria haver actuat en altres llocs. De moment se sap que havia estat detingut a Saragossa per un delicte patrimonial.
Durant el confinament han mort cinc persones sense sostre a Barcelona, de les quals tres van ser assassinades amb violència a l'Eixample presumptament per la persona detinguda que aquest dijous ha entrat a la presó. Chacón ha informat que encara s'està investigant si també seria l'autor d'una quarta persona assassinada.
La primera persona sense sostre que s'ha trobat morta va ser el dijous 19 de març a les portes d'un supermercat al carrer Sardenya. El 16 d'abril va morir una segona persona sense sostre de manera violenta al Fort Pienc. La tercera va ser el 18 d'abril al carrer de Casp. El diumenge 26 d'abril al Tibidabo hi va haver una quarta mort amb un cos cremat que els Mossos atribueixen a un accident, segons ha indicat Chacón. La darrera mort va ser el dilluns passat a la nit entre els carrers Rosselló i Sardenya.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Un cotxe perd el control i acaba a la llera del riu Ripoll a Sabadell
-
Sabadell
Quaranta famílies de Sabadell, en risc de quedar-se sense casa
-
Sabadell
Sis dies sense llum a dos blocs de Can Rull: 29 famílies continuen afectades per la incidència elèctrica
-
Sabadell
Canvi d'hora aquest cap de setmana: dormirem una hora més o una hora menys?
-
Sabadell
Josep Àngel Guimerà: "El problema de la IA no és tècnic, és polític"
-
Sabadell
Mare i filla de Sabadell publiquen una guia per "sobreviure" a la Selectivitat des de l'humor i l'empatia